|
Alternativ til Dropbox |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvad kan du uploade med ? |
||
![]() |
||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
|
Normalt omkring 22 Mbit pr. fil. Det er muligt at uploade op til seks filer på samme tid, men så går den højest til omkring 85 Mbit (samlet) - hvilket er omkring den uploadhastighed jeg normalt har. Lige nu er jeg ved at uploade to større filer. Den ene uploader med omkring 30 Mbit og den anden med omkring 25 Mbit. Men jeg vil anbefale at snuppe en gratis konto og så prøve det med din egen forbindelse. En ting som jeg ikke fik tilføjet er arkiv-funktionen, hvor man nemt kan arkivere en folder. Når en folder er arkiveret, vil den ikke blive slettet fra Jottacloud, hvis man sletter den på computeren. Det kan være meget brugbart, hvis man har taget en masse billeder - og lige vil have en backup, inden man begynder at rode med dem.
|
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
|
ville lige prøve Bitcasa da jeg synes ideen (og prisen) er rigtig god.
IKKE en success, utrolig ustabilt og brager konstant ned. I de få perioder det har virket er upload hastigheden dog helt i top
|
||
![]() |
||
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
|
Tak for alle jeres input:-)
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
jonesdk32 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2013 Sted: KBH, Danmark Status: Offline Point: 1 |
|
Jeg har brugt utallige forskellige, hvor man får 2GB her og 5GB der. Til sidst kan jeg ikke huske, hvor jeg har oprettet mig!
Nu bruger jeg et reelt dropbox alternativ som hedder Copy og er meget tilfreds. Kan bruges på PC, Mac, Linux, IOS og Android. Fungerer på helt samme måde som dropbox. Man får gratis 15GB fra start modsat dropbox's 2GB, OG de kører opstarts tilbud, sådan at hvis du tilmelder dig via mit link får du +5GB dvs. hele 20GB (og jeg får +5GB for henvisningen): https://copy.com/?r=YzQYGN Hvis du ikke vil bruge mit link og blot tilmelde dig normalt og få 15GB er dette linket: https://www.copy.com/ P.S. Du kan først se de ekstra 5GB, når du har tilmeldt dig via mit link og har installeret programmet og logget ind. Redigeret af jonesdk32 - 29-Maj-2013 kl. 23:02 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |