|
alternativ til google music ? (ikke youtube music) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2020 kl. 13:56 |
||
Jeg har nu i et par år brugt google music's gratis service. Især har jeg været glad for muligheden af at uploade musik, og senere afspille den via chromecast audio.
Nu har google så meldt ud at Google Music stopper senere i år, og jeg håber så at finde en anden service der kan tilbyde det samme. Der er ingen tvivl om at for de fleste er Youtube Music det oplagde alternativ, men da google har valgt ikke at tilbyde Google Music på Færøerne, er det ikke så ligetil for mig. Er der andre services der tilbyder at man kan uploade music til skyen, og derefter caste til chromecasts, for ca. samme pris som google music (d.v.s. ca. gratis) |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
nej - ikke mig bekendt
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Der er iTunes Match, som koster ca. 240kr årligt. Det bruger jeg selv, men det kræver iTunes på pc, eller noget Apple udstyr.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
Brixen - itunes match er vel ikke til chromecast? Nu er mandens økosystem jo bygget op omkring google/android og det er Apple altså ikke så fandens glad for.
|
|||
![]() |
|||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
||
Jeg kender ikke et alternativ hvor man kan smide sin egen musik op i skyen.
Min egen løsning er at smide mit eget musik på en plex server og så have spotify eller deezer ved siden af. Redigeret af gensplejs - 18-August-2020 kl. 15:29 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Nej, jeg ved godt det ikke er til chromecast, men jeg kender ikke til andre alternativer til Google Music. Derfor nævnte jeg det. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
||
Google One. 100GB koster 170,- årligt. Ikke gratis, men så kan pladsen også bruges til andet end musik.
|
|||
![]() |
|||
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
||
Det er nu næppe særlig god til musik streaming, eller chromecast support, eller hvad?
|
|||
![]() |
|||
HenrikN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 167 |
||
Kan man ikke længere streame til en Chromecast fra Apple ?
Jeg har tidligere streamet fra iPhone til chromecast Audio, men det det var ca. 2 år siden....
|
|||
Mvh
Henrik Nielsen |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
||
Jo da. |
|||
![]() |
|||
yahooboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 218 |
||
Apple Music på Android er "født" med Chromecast Selv med Ok, Google fungerer det. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |