|
alternativ til HDHomerun (Dual DVB-C)? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej BrianDS. Der er nye HD Homerun modeller på vej. Men den gamle HDHR3-EU er på lager på HD Homeruns Hollandske side: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
BrianDS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Jeg har også lige i dag fået at vide fra forskellige forhandlere at de igen er på lager i Danmark.
Umiddelbart er de ikke længere så spændende som HDHR4-EU, men hvis nu Digital Devices var ligeså gode, eller bedre, så kunne det godt være en mulighed, på trods af prisforskellen :-) |
|
![]() |
|
BrianDS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Bare for nysgerrighed, er der nogen der ved hvad forskellen er på HDHR3-EU og HDHomeRun Tech3 ?
Jeg er klar over at den ene er commercial, men hvad er forskellen, siden førstnævnte koster €105 og den anden €299 ? |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Jeg skulle få en DD Octopus NET til test på DIGITALT.TV. Skriv gerne hvis der er specifikke ting I gerne vil have testet.
Kan sige at den ifølge producenten ikke virker direkte med Windows MediaCenter, men kun gennem DVBLink. CI support er på vej, men altså ikke aktiv pt.
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Der er nu åbnet for funktion i forhold til CI kortlæser porten på Octopus Net fra Digital Devices, i hvert fald delvist. http://digitalt.tv/netvaerkstuner-har-faet-ci-support/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |