recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - alternativ til HDHomerun (Dual DVB-C)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

alternativ til HDHomerun (Dual DVB-C)?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af BrianDS BrianDS skrev:

Problemet med HD HomeRun lige nu, er specielt det at man ikke kan få fat på dem.
Derfor er jeg også begyndt at kigge på alternativer.

Hej BrianDS.

Der er nye HD Homerun modeller på vej.

Men den gamle HDHR3-EU er på lager på HD Homeruns Hollandske side:

Hilsen Carsten.
Til top
BrianDS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Februar-2008
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 09:40
Jeg har også lige i dag fået at vide fra forskellige forhandlere at de igen er på lager i Danmark.

Umiddelbart er de ikke længere så spændende som HDHR4-EU, men hvis nu Digital Devices var ligeså gode, eller bedre, så kunne det godt være en mulighed, på trods af prisforskellen :-)
Til top
BrianDS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Februar-2008
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 09:46
Bare for nysgerrighed, er der nogen der ved hvad forskellen er på HDHR3-EU og HDHomeRun Tech3 ?
Jeg er klar over at den ene er commercial, men hvad er forskellen, siden førstnævnte koster €105 og den anden €299 ?
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 15:49
Jeg skulle få en DD Octopus NET til test på DIGITALT.TV. Skriv gerne hvis der er specifikke ting I gerne vil have testet.

Kan sige at den ifølge producenten ikke virker direkte med Windows MediaCenter, men kun gennem DVBLink. CI support er på vej, men altså ikke aktiv pt.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 09:57
Der er nu åbnet for funktion i forhold til CI kortlæser porten på Octopus Net fra Digital Devices, i hvert fald delvist. http://digitalt.tv/netvaerkstuner-har-faet-ci-support/
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu