|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThordanDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 11-Januar-2008 kl. 13:14 |
Jeg går lidt og overvejer at upgradere mit mediacenter. Første ting jeg kigger efter er et lækkert kabinet. HFX kabinetterne ser lækre ud, men de er også meget dyre og jeg tænke på om der mon er nogle alternativer jeg skulle overveje. Jeg vil gerne have noget småt, pænt og lydløst. Og så skal der kunne sidde et lækkert bundkort i, f.ex. et ASUS P5E-VM HDMI. Altså Micro ATX. Nogen bud? Pft. |
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Jeg har i går afsluttet opbygningen af et nyt mediecenter. Dette i dette kabinet. Tror det opfylder dine krav. Sjovt nok er mit eget center baseret på Asus M2A-VM HDMI. /Rolighed |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |