recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Hiper køleren
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlternativ til Hiper køleren

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madsen5 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-December-2006
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til Hiper køleren
    Sendt: 13-Februar-2009 kl. 00:59

HiperFlow HFC-20820-C1 køleren er i restordre alle steder. Hvad er et godt alternativ. Skal være lydløs og passe i et Silverstone LC02 kabinet.

Med venlig hilsen,

Mads

Til top
huiron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 07:25
Har ikke kigget om den kan passe, men mener Thermalright er begyndt at lave en liggende version ligesom hyper. Den er helt sikkert ret stor, da den bruger en 12 cm blæser, men den køler fantastisk godt. Har selv deres ultra 120, bedste køler jeg har haft. Husk dog at bruge godt pasta. Det er kritisk med alle kølere.
Til top
LarsenLP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2008
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 12:27

Måske Thermaltake's MeOrb? Den er ikke på markedet endnu, men det kan ikke vare længe. Jeg går selv og venter :-)

http://www.thermaltake.com/product_info.aspx?PARENT_CID=C_00 001263&id=C_00001264&cid=C_00000010&name=MeOrb+& amp;ov=n&ovid=

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu