|
Alternativ til Infuse Pro? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2020 kl. 13:22 |
|
Jeg har lige prøvet at installere Infuse 6 på min ipad, fordi jeg vil teste det som mulig afløser for vores gamle Boxee Box, men når jeg vil afspille en film spørger den om jeg vil opgradere til Infuse Pro, for 8 kr pr måned, men det er jeg sgu for nærig til, så jeg spørger: findes der et lige så godt alternativ til Infuse 6, til Ipad/Apple Tv 4, appen SKAL kunne afspille ISO filer?
Edit: Nu troede jeg lige at PlayerExtreme kunne noget, men det møg nægter at afspille iso filer.
Redigeret af guldhammer - 17-Juni-2020 kl. 14:47 |
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
|
VLC perhaps
|
||
![]() |
||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
|
du kan også købe infuse for et engangsbeløb. Det billigste er nok infuse 5 pro til 129kr
|
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Der er nogle codecs, som koster penge i Infuse. Du kan sagtens bruge den gratis, hvis du kan undvære de codecs.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
HenrikN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 167 |
|
Jeg havde samme problem. Jeg betalte 8kr for lige at prøve det af. Og opsagde abonnement efterfølg. Det er dog ikke længe siden, 1 uge eller 2. Men den virker stadig til mine MKV filer.... tiden må vise om jeg bliver tvunget til at betale senere... Jeg har ikke kigget på Infuse 5, men har den ca. samme funktionalitet? Jeg skal kun bruge den til MKV fra min NAS
|
||
Mvh
Henrik Nielsen |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Det er kun nødvendigt at betale, hvis man er afhængig af nogle codecs, der koster penge. Mange klarer sig fint med den gratis version. Redigeret af Brixen - 17-Juni-2020 kl. 19:53 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
|
Så undrer det bare mig at jeg blev bedt om at opgradere hvis jeg ville se filmen,
og filmen jeg prøvede at se var en film i ISO. Jeg kunne slet ikke se filmen uden at opgradere.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
|
Det kan fx være HD lyd, som kun virker i Pro. Hear every detail with added support for 24-bit Dolby TrueHD and DTS-HD MA audio. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Det var en ældre film.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
MartinAndersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-April-2010 Status: Offline Point: 35 |
|
Infuse er stort set ubrugelig uden at opgradere til Pro.
Men vælg at købe version 5 Pro en gang for alle, da den kan alt hvad du har brug for, for at se film fra NAS, og er næsten 100kr. billigere end version 6.
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Hmm jeg synes tit de ændrer prisen på Infuse. Jeg betaler 55 kroner årligt for Infuse Pro, som gør det muligt at opgradere løbende til de nye generationer.
Det synes jeg er en fin pris for hvad Infuse tilbyder, men den er vist sat op til 79 kroner årligt nu, eller hvad? EDIT: Jeg synes også, at de er gode til at få nye funktioner med. Jeg opfordrede dem til at få indbygget AirPlay til TV-lydoutput. Der gik ikke længe før det dukkede op i en opdatering.
Redigeret af Rasmus Larsen - 18-Juni-2020 kl. 06:31 |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |