recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Infuse Pro?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Infuse Pro?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 08:51
Jeg er også på 55 kr/år for Pro og det synes jeg er billigt for et så godt produkt med super support.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 11:24
129 kr for Infuse 5 Pro???? Confused
//Guldhammer
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 11:34
Jeg betaler 79 kr./år for Infuse 6 Pro.

Jeg har også betalt et engangsbeløb for MrMC. VLC er også installeret. Men jeg har haft problemer med netværksopsætningen på MrMC og interfacet er bare mere janky end Infuse Pro, dvs. Infuse føles som en rigtig, native app, mens MrMC nærmere er noget, der er hældt på Apple TV med en skovl.

VLC's interface er noget skrammel og jeg kommer næppe nogensinde til at bruge den som min foretrukne medieafspiller, så kampen står mellem Infuse Pro og MrMC.

Så the path of least resistance er for mig blot at lukke øjnene og betale de 79 kr./år for Infuse 6 Pro. Der er grænser for, hvor megen tid og energi jeg vil bruge på at spare de sidste kroner her i tilværelsen.

Redigeret af GlobulusDK - 18-Juni-2020 kl. 13:51
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 13:37
Jeg har også abb på infuse. Har prøvet det meste og har ikke fundet et bedre alternativ. Synes at prisen er fin for produktet

Redigeret af Berdel - 18-Juni-2020 kl. 13:37
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 15:21
Alternativet er at invistere i en shield og få Kodi på. 
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 17:19
MrMC findes i en lite version som er gratis så det kan prøves af, begrænsningen er vist bare antal film i biblioteket.  
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Monsterslam Monsterslam skrev:

Alternativet er at invistere i en shield og få Kodi på. 

Men han kan alligevel købe InFuse årligt i over ti år til den pris en Shield koster.
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 18:18
Er på 1 måneds gratis prøve på Infuse Pro 6 og derefter 79 pr. år

1) Hvordan får man store MKV filer på 15-30 GB til ikke at hakke, alm. DVD rips på 5 GB er der ikke problemer med. Jeg har et Apple TV 4K

2) Hvordan får man en nødagtig "kopi" over på en iPad med meta data man har ændret, er det ved at oprette en Trakt profil
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

1) Hvordan får man store MKV filer på 15-30 GB til ikke at hakke, alm. DVD rips på 5 GB er der ikke problemer med. Jeg har et Apple TV 4K

2) Hvordan får man en nødagtig "kopi" over på en iPad med meta data man har ændret, er det ved at oprette en Trakt profil

Ad 1) optimere dit netværk, jeg trækker mine 50+gb rips over wifi til mit 4K

Ad2) Du Beder Infuse online scrappe din covers, filmen skal hedde det filmen hedder mellemrum årstal. Så vil din Infuse vise det samme på alle enheder. Jeg stoppede med at bruge Trakt, det jeg ikke fandt noget nyttigt ved det, meget sjovt med mailen en gang om året hvad man har set. Ellers 🤷🏼‍♂️

Redigeret af Kallespears - 18-Juni-2020 kl. 18:42
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Ad2) Du Beder Infuse online scrappe din covers, filmen skal hedde det filmen hedder mellemrum årstal. Så vil din Infuse vise det samme på alle enheder. Jeg stoppede med at bruge Trakt, det jeg ikke fandt noget nyttigt ved det, meget sjovt med mailen en gang om året hvad man har set. Ellers 🤷🏼‍♂️

"Scrappe" kan du uddybe det?

Alle mine film hedder feks.

SELVHENTER.mkv
SELVHENTER.jpg 

osv.

Skal de så navngives:

SELVHENTER 2019.mkv
SELVHENTER 2019.jpg

...for at den kan finde ud af det? Jeg har jo mine "egne" plakater til mine film

Og et helt andet spørgsmål, kan man ikke få episode billeder vist på iPad som på Apple TV, den vælger bare det samme billede til alle afsnittene på iPaden 

Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 20:00

"Scrappe" kan du uddybe det?

Alle mine film hedder feks.

SELVHENTER.mkv
SELVHENTER.jpg 

osv.

Skal de så navngives:

SELVHENTER 2019.mkv
SELVHENTER 2019.jpg

...for at den kan finde ud af det? Jeg har jo mine "egne" plakater til mine film

Og et helt andet spørgsmål, kan man ikke få episode billeder vist på iPad som på Apple TV, den vælger bare det samme billede til alle afsnittene på iPaden 

Scappe, så henter Infuse selv de rigtige cover til pågældende film.
Men hvis du vil bruge dine egne covers, skal du ligge film i en mappe med.
“selvhenter 2019.mkv”
“Folder.png”

Hvor folder er det cover som du ønsker Infuse skal vise, såfremt den ikke selv skal hente det.

Det med serie episode vender jeg lige tilbage med.

Sidder nemlig på telefon lige nu

Redigeret af Kallespears - 18-Juni-2020 kl. 20:02
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2020 kl. 21:14

Bruger Trakt sammen med app på telefonen til at styre hvor langt jeg er kommet med forskellige tv serier og om der er kommet nye i nogen jeg følger med i. Så er det meget smart at mrmc selv markere et afsnit for set på Trakt og at appen på telefonen så bliver opdateret med det, eller den anden vej hvis man ser noget ude i byen kan man markere i app'en 
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu