|
alternativ til ISO |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle mine ISO-filer (uden DVD-menuer) er blevet lagt i MKV-container (med MakeMKV) uden at blive re-encodet, altså i det oprindelige mpeg2 format. Så havde jeg nogle DVD'er (serier) som DVDFab ikke kunne finde ud af at rippe, så derfor havde jeg rippet dem til VOB med DVD-decrypter tror jeg nok. Dem har jeg så blot omdøbt til avi, og så æder Infuse dem uden problemer.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
VLC kommer til Apple TV4.. VLC æder alt du prøver og afspille, så der skulle ikke være problemer med .iso
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Det gør den jo så ikke heeeeelt på et ATV! - af den simple årsag at den skal have adgang til dekoderne, og der er licensbetingelser der skal være overholdt. jeg kan fx ikke afspille ac3 på min iphone 6 da vlc ikke understøtter det!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |