recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - alternativ til ISO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

alternativ til ISO

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

MakeMKV kunne godt være en mulighed
Axlon: Jeg er helt med på menustrukturen, men hvilket format ligger de i? avi?!
Alle mine ISO-filer (uden DVD-menuer) er blevet lagt i MKV-container (med MakeMKV) uden at blive re-encodet, altså i det oprindelige mpeg2 format.

Så havde jeg nogle DVD'er (serier) som DVDFab ikke kunne finde ud af at rippe, så derfor havde jeg rippet dem til VOB med DVD-decrypter tror jeg nok.
Dem har jeg så blot omdøbt til avi, og så æder Infuse dem uden problemer.
Mvh Jesper
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 22:20
VLC kommer til Apple TV4.. VLC æder alt du prøver og afspille, så der skulle ikke være problemer med .isoSmile
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 17:15
Det gør den jo så ikke heeeeelt på et ATV! - af den simple årsag at den skal have adgang til dekoderne, og der er licensbetingelser der skal være overholdt. jeg kan fx ikke afspille ac3 på min iphone 6 da vlc ikke understøtter det!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu