|
Alternativ til netflix |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meget smart, men man skal bare være varsom. Brug af den slags DNS, kan resultere i langsomt internet. Nogle gange er svartiden frygtelig på fremmede DNS. Hos Unblock US har jeg aldrig oplevet problemer.
|
|
![]() |
|
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
Jo den har da til tider været lidt langsom. Nu bruger jeg kun boksen til film fra nas og netflix, så det går nok. Men jeg spare stadig unBlock us.
|
|
![]() |
|
bachaaen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Jeg kan bekræftige, at jeg med min WDLIVETV 3. gen kan se Netflix med dette simple DNS hack. Nu det tilbageværende problem kun bekvemmelighed. Børnene vil jo have Dansk Netflix.
Indtil videre, så er der i alt fald nogle flere film at vælge i mellem i US versionen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |