|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Logifire ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() Sendt: 02-November-2009 kl. 17:08 |
Nu når vi skal se langt efter Oppo, kunne denne måske været et alternativ? Azur 650BD Jeg leder primært efter en god blu-ray afspiller der kan bruges som cd-afspiller, og har derfor været spændt på Oppo. Findes der andre alternativer? |
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Oppo skulle da netop ikke være en af de bedste til CD - hvertfald ikke analogt?
|
|
![]() |
|
Logifire ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
I forhold til prisen skulle den være rigtig god på analog-delen. Så vidt jeg har læst her på recordere.dk
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
Jeg venter ihvertfald |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke for at være negativ, men jeg citerer lige Otto "...men jeg har et problem med at sælge en ikke-CE godkendt afspiller." Mon ikke det tager noget tid at få et CE mærke |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8683 |
![]() |
Jeg mener at han har skrevet at de netop har fået CE mærket.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
BDP 83 ER blevet CE-godkendt, og første sending lander om et par uger. Nærmere info følger. Der er mange der har forudbestilt, og de får selvsagt førsteret til første forsendelse. Jeg synes det er dybt uretfærdigt at have en opfattelse af at Oppo'en ikke er god på analog-delen, det er i sammenligning med de absolut dyreste afspillere på markedet at nogle (men ikke alle) mener den bliver slået. Jeg har endnu til gode at se kommentarer fra nogen der mener en anden afspiller i 5000,-s klassen lyder bedre.Så jeg synes med andre ord godt man kan tillade sig at forvente prisklassens bedste analog-lyd. |
|
![]() |
|
![]() |
Køber folk enlig Oppo-83 uden at have set dens ydeevne i virkeligheden? Er det overhovedet muligt at se den i action inden man køber den ?
|
|
![]() |
|
jøsse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Jeg køber den ubeset! Har læst stort set alle test på nettet,og læst udtalelser fra folk der har købt den(på udenl.fora)Overalt bliver den rost .Og den eneste smule kritik jeg har kunnet finde,er når den på enkelte punkter(bla analog lyd)har sammenlignet den med afsp. på op til 4x oppoens pris. |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det er det når den er på lager. Bortset fra det, så købes 95% af alle afspillere reelt ubeset. Ikke dermed sagt at det er en god idé, men det er sådan det er. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Bliver den Reg. 2/B, for en Oppo BDP-83 er jo en ren Reg. 1/A afspille, eller blive den lev. som kodefri ?????
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg sidder og forfatter på en nyhed nu, ellers kig på min hjemmeside for komplette specifikationer. Den kommer til at koste 4995,- kodefri, og vi sælger den indtil videre kun kodefri (på både BD og DVD). Levering fra ca. 16. november. Forudbestillinger har naturligvis førsteret, men er blevet bedt om at bekræfte deres bestillinger. Øvrige bestillinger leveres i den rækkefølge de kommer ind. Bestillinger lagt inden på fredag, forventer jeg at vi kan levere i første sending. Alt efter hvor hurtigt det går dérfra, kan der være lidt yderligere ventetid på levering af bestillinger langt senere end fredag. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |