|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
tv-seer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-December-2010 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Så er den bestilt! Der stod at den var et alternativ til Samsungs Slim. Pris inklusiv levering: 291,19 kr.
|
||
![]() |
||
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Jeg gav mit samsung ophæng for 500,- original på eBay.
No offence men jeg stoler ikke på kopivarer, og hælder til den sikre side.
|
||
![]() |
||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
Så du vælger altid Ford, men fravælger det sikkerhedsudstyr de ikke selv har udviklet? Og dine dæk, de skal være fra den producent som først fandt på at bruge gummi? Eller har du aldrig købt noget i biva, idemøbler eller andre møbelhuse? Du køber alt fra den oprindelige "opfinder/designer"? Stort set alt hvad vi ejer er en form for "kopi", eller noget som er blevet inspireret af andre. Jeg skal vist en tur i biltema :D |
||
|
||
![]() |
||
tv-seer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-December-2010 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Så kom postmanden med pakken! Det kun ca. 1 uges tid at modtage pakken fra England. Fin service. Jeg vil vende tilbage og fortælle om kvaliteten af produktet. |
||
![]() |
||
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
tv-seer: Ja, kom endelig med en vurdering om kvaliteten. Jeg håber ikke at jeg har vildledt dig helt, men jeg er utrolig glad for produktet, men forstår ikke at du har givet 290 kr for det, da jeg kun har givet 25 pund for det, ca. 220 kr.
|
||
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
||
![]() |
||
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
|
Noget nyt om kvaliteten af produktet? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu er fladskærmen endelig kommet op på væggen.
Umiddelbart virker ophænget fint. Det var lige til. Der er en masse skruer med i pakken såfremt man kan bruge det til andre mærker tv.
TV'et hænger som et billede dvs. den sidder ikke "fast" men kan vippes. Hvis man har et vaterpass kan man være sikker på at det hænger som det skal. "Snoren" virker robust så der skulle ikke være nogen fare for at den knækker.
Det er desuden nemt at komme bag tv'et da der er en vippepind.
Endelig dom: Udmærket produkt.
|
||
![]() |
||
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Mit er heller ikke faldet ned fra væggen endnu :-) synes der er et super alternativ til det originale, og det er til én yderst fornuftig pris.
|
||
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
||
![]() |
||
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() |
|
Man kan også bare gå ned i sin lokale Silvan og købe det samme ophæng for 199 kr.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |