|
Alternativ til Sonos/playmaker/airport express?? |
Besvar |
Forfatter | |
doneb
Junior bruger Oprettet: 17-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Maj-2013 kl. 12:17 |
Hej, jeg har nogle aktive højtalere der behøver en form for volume control. Det må gerne være noget som har airplay og evt kan styres fra computer og iphone. Hvor man kan høre lyden fra tv, computer og tlf fra. måske med surround da mit højtaler setup omfatter 4 stk aktive BL højtalere. Kom gerne med ideer :)
Jeg overvejede playmaker fra b og o, men den er ret dyr synes jeg, og så skal der købes spacial stik til at slutte den til de forskellige ting. Har også overvejet sonos, men den er vidst ikke så kompatibel med andre produkter med mindre man henter alt muligt sonos software at afspille over, men den kan tilgengæld tilsluttes de forskellige ting. airplay er udelukket da den kun har jack stik udgang.
|
|
doneb
Funktioner
Tak(0)
|
Har nogle af jer erfaringer med squeezebox? og i så fald hvor den man prøve en og den?
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
doneb
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. men stadig? nogle erfaringer med den?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |