recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Waoo TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Waoo TV?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tine M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tine M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til Waoo TV?
    Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 22:35


Jeg går lidt og overvejer, at skære lidt ned på den post, der hedder TV, men vil helst ikke gå ned i kvaliteten, så jeg vil lige høre, hvilke alternativer, der findes?

Jeg bor i Horsens, som jo ellers er Stofa højborg, men lige nøjagtig vores gade, er TDC domæne, så uden at vide det, kan jeg vel gå tilbage til TDC, og det er vel så nu YouSee? Så hvordan er kvaliteten/signalstyrken osv. hos dem, kontra Waoo?

En klog, har også engang sagt til mig, at det ville være klogt at have én leverandør af internet og en anden af TV, for har man det hos den samme, vil noget af internet båndbredden jo gå til tv-signalet. Har det hold i sandheden?

Håber, nogle kan gøre mig lidt klogere. Tongue

/Tine
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 22:45
Waoo siger det kører på to linjer, så du mister ingen hastighed ved have tv og internet hos dem. Gør man heller ikke hos Yousee, men gør man i høj grad hos tdc.

Kan kun udtale mig om yousee, der er kvaliteten ganske fin på deres hd. Har dog læst den skulle være endnu bedre hos Waoo. Bliver selv Waoo kunde med tv, vi har fiber hos dem i forvejen her til januar pga det blev vedtaget på generalforsamlingen de skulle være udbyder fremfor yousee.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 10:13
Det er vist kun hvis du får IP-TV via DSL at du muligvis vil opleve det. Hvis du får TV via Waoo, så er der ingen problemer - der er rigeligt båndbredde i deres fibernet til begge dele.
Jramskov
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Tine M. Tine M. skrev:

Jeg går lidt og overvejer, at skære lidt ned på den post, der hedder TV, men vil helst ikke gå ned i kvaliteten, så jeg vil lige høre, hvilke alternativer, der findes?


En antenne og så kun modtage de "gratis" kanaler.

Virker fint her.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu