|
Alternativ til Waoos boks |
Besvar |
Forfatter | ||||
SimonBS
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2013 kl. 14:56 |
|||
Hej,
Jeg har Waoo TV og fiberbredbånd gennem Verdo. Lige nu lejer jeg en boks fra dem, men boksen er desværre forfærdelig langsom. Derfor vil jeg høre, om I ved, om det er muligt at købe en anden boks og bruge i stedet? Er der i så fald nogen, som kan anbefale en boks?
|
||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hmm. Jeg mener at det er krypteret, så kun udbyderens modtager kan bruges.?
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvilket mærke og model er den boks?
|
||||
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis det er en Tilgin boks du har er den håbløs langsom . Så skal du have en AirTies i stedet for ? . Den er ikke langsom hos os ( Nrgi ) .
Og hvad mener du med at leje ? Er den du har med Harddisk ? . |
||||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||||
Det sorte får
Bruger Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har også Waoo, men bruger slet ikke boksen. I stedet bruger jeg det DVB-C signal jeg får ud.
|
||||
Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!
|
||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er da også at foretrække, så er man f.eks ikke bundet med hensyn til brug af en Recorder, men så vidt vides er det ikke alle steder den mulighed tilbydes
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
Det sorte får
Bruger Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej, det har jeg så ikke undersøgt. Jeg hører under Energimidt, og her kan man købe "Alle rum" muligheden, hvilket betyder at man får et DVB-C signal ud.
|
||||
Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!
|
||||
SimonBS
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det var det, jeg frygtede. Vil det sige, at det ikke er muligt at koble en ny boks til over IP TV, så skal jeg have fat i en DVB-C boks, som Det sorte får foreslår?
Jeg kan ikke helt huske det og jeg er ikke i nærheden af den lige nu. Jeg ved, at den er fra Motorola. Den ligner meget den på billedet nedenunder, men det kan selvfølgelig tænkes, at hvis Motorola tilbyder flere forskellige bokse, at de så ligner hinanden meget.
Den er fra Motorola. Den er med harddisk. Du må ikke hænge mig op på de, men jeg mener, at vi giver en pris hver måned for at leje vores bokse. Det kan være, at det kun er hvis man har mere end én. Det er jeg ikke helt klar over.
Vil det sige, at du ikke har koblet den til via internettet, men at du kører det over antennekablet? Kan du så bare købe en hvilken som helst anden DVB-C boks og benytte?
|
||||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Da du har Waoo gennem Verdo er du fra Randers eller Hobro området som jeg. Så du skal bruge dvb-c udtaget på fiberboksen på væggen.
Så kan du bruge enten indbygget tuner i tv, eller hvilken som helst dvb-c boks. Vi har lige opsagt vores tv boks herhjemme, da vi aldrig brugte start forfra som tv boksen egentligt kunne tilbyde. Så nu har vi en harddisk sat til tv, det fungerer upåklageligt.
Redigeret af JordanDK - 01-Juni-2013 kl. 13:58 |
||||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||||
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej igen . Vi har lige fået DVB-C og har nu de samme kanaler som på Tv boksen det eneste der mangler er RTL i Hd udgave .
Vi fik DVB-C for at kunne optage da jeg ikke vil give 99 kr for at kunne optage et program os alligevel ikke da man jo ikke kan se et program på Tv boksen samtidig med at man vil optage et andet program . Vi har en Triax DVB-C kabel som på samme bånd kan optage et program samtidig med at man ser et andet program . Vi skal give 40 kr ekstra pr måned hvis vi vælger at have Både DVB-C og Ip Tv ( Tv Boksen ) og det har vi valgt i første omgang da tv boksen jo giver nogle mugligheder som DVB-C ikke har . Få den forældede Motorola Tv boks udskiftet til den Nye AirTies boks enten med den med Hartdisk eller den uden , den uden kører godt og hurtigt . Eller gå over til DVB-C som jo kræver et tv med Mpeg 4 Kabel eller køb en DVB-C boks . Mange nye fladskærme kan man bare sætte en ekstern hard disk til ( Men husk man kan ikke optage samtidig med at man ser et andet program ) |
||||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja få en Airties den er lækker! :)
Redigeret af DanielPT - 29-Juni-2013 kl. 10:07 |
||||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |