|
Alternativ til WD TV LIVE - Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-thomas-88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2013 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2014 kl. 09:49 |
Hejsa :)
Jeg har to ikke smart fjernsyn, hvorpå jeg vil se netflix og mine egne film der ligger på min NAS. (WD Mycloud) Til det ene fjernsyn har jeg købt en WD TV LIVE 3. gen boks, som virker som den skal. Den kan afspille alt, og netflix fungere og den har WIFI :) Men den er simpelthen så langsom om at starte op og navigere rundt i !! Inden jeg fiser ud og køber endnu en til brug ved det anden fjernsyn, findes der så et alternativ? Mine krav er følgende: Skal kunne: Netflix Tilgå min NAS og afspille film derfra (Avi. iso mm) Virke med Logitech harmony 300 remote. Nice to have: Adgang til flere streaming tjenester end WD'en WIFI Torrent Client Er der nogen boks der kan klare dette? Prismæssigt håber jeg at lande samme sted som WD-boksen altså 6-700.- ? På forhånd tak. Thomas. |
|
![]() |
|
Cali1969 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger lige med her. For jeg er også så træt af, at min WD TV Live er så umådeligt langsom...
|
|
![]() |
|
-thomas-88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2013 Status: Offline Point: 41 |
Hvad med en android box? Er der nogle af jer der har prøvet sådan en og vil dele erfaringer?
Hvis den fungere ligesom min tablet (galaxy tab 3) bare på fjernsynet og med fjernbetjening, så er den købt ! Kunne være genialt, alle apps, som netflix hbo mm, og xbmc med adgang til NAS, så kan jeg ikke ønske mig mere :D Og så vidt jeg kan læse kan den bruges som Torrent Client ! http://dx.com/p/jesurun-dx05-quad-core-android-4-2-2-google-tv-player-w-2gb-ram-8gb-rom-russian-air-mouse-black-263691#.UujEavmKaUk
|
|
![]() |
|
Cali1969 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2008 Status: Offline Point: 12 |
Jeg prøvede kortvarigt en Rikomagic MK802 IIIog var slet ikke tilfreds. Den var simpelthen for langsom og for bøvlet at styre.
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
jeg har løst det med to forskellige bokse:
chromecast til netflix(hvilket den er fabelagtig til) youtube mm raspberry pi til alt det andet. Jeg havde en wd tv som jeg gav væk til min mor. Den har mange features men bliver ødelagt af sløv UI. |
|
![]() |
|
Madz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Hva med f.eks en MiniX Neo X7 ?
eller hva med en Asus eeepc med openelec som køre XBMC og der kan du få de plugin til netflix osv. Redigeret af Madz - 30-Januar-2014 kl. 15:09 |
|
![]() |
|
Moerkbak:
Jeg vil gerne have en box der kan det hele så jeg ikke hele tiden skal skifte mellem bokse :) Madz: Har selv overvejet android boks, har du erfaringer med minix X7? Se eventuelt her:
Redigeret af -thomas-88 - 30-Januar-2014 kl. 15:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |