recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til WD TV Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til WD TV Live

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Kan man så ikke lige godt nøjes med en Chrome Cast?

Den bliver det sgu lidt svært at klemme 4K og HD lyd ud af. Og så er der manglen på Kodi.
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Hmm havde faktisk håbet lidt jeg tog fejl.
Tænk hvis Apple havde understøttet 24fps og 4k

Og den skulle så også have HD lyd.
Til top
MartinAndersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-April-2010
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 19:36
Det kan godt være det er lidt meget mudderkastning i denne tråd, men jeg lytter nu gerne med, fordi jeg sidder som så mange andre også med 2 gamle WD tv live og tænker på hvad muligheden er for opgradering.

4K er helt sikkert et must, og så skal det bare spille alt og være super nemt for hele familien at finde ud af. Så bliv bare ved med at komme med forslag, det kan da ikke være rigtigt at der ikke der er så få alternativer til WD tv i år 2016.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 21:20
Martin - Med ønske om 4K, så er der ikke meget andet end Nvidia Shield at komme efter for tiden. Der er selvfølgelig den nye Roku 4 og Amazon Fire TV, men de forhandles ikke i DK og så er jeg lidt i tvivl med HD lyd og 23.976hz.

Og jeg vil nu vove den påstand, at Android TV (ikke det samme som rigtig Android), er lige så nemt, som alle andre bokse. Alle skal jo sættes op første gang man tænder. Det kan selv Apple ikke se sig fri for. Derefter er det egentlig lige til. Det er kun apps som PLEX eller Kodi, der kræver en del opsætning, men heller ikke de er nemmere på ATV. Så hvis blot far (du) sætter lortet op første gang, så kan mor og børn sagtens betjene det fremover.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 18:40
Ret skal også være ret: Infuse til ATV 4 har i dag fået HD lyd: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1459845992

Dog er manglen på 23.976hz stadig for stor en mangel til at jeg ville kunne leve med den. Og ja, så er manglen på plug-ins i Infuse også et problem. Den er jo baseret på Kodi, så jeg ville jo også gerne have alle funktionerne. Men med mængden af apps til ATV, så ville det nok være en mangel jeg kunne leve med.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu