recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Yousee (flowTV)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Yousee (flowTV)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 10:03
boxer tv har sådan en løsning - som jeg slev har. Jeg er ret tilfreds med kvaliteten
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Nuuday (TDC/youSee) er på vej med et rent streamingprodukt = youTV. Det skulle gå i luften her efter sommerferien.....


Er det ikke kun beta test der starter op efter sommerferien, hvor man jo selvføldig skal betale fuld pris selvom man er tester

YouTV lancerer i test - men det er slutbrugertest, så tror ikke du skal forvente mange fejl i produktet. Det svarer vel til en public beta og ikke en udviklerbeta. Og da det er lige rundt om hjørnet, ville jeg vente og se det an - mon ikke der er noget gratis prøvetid som de fleste streamingtjenester også har...
Til top
Ottilia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Marts-2020
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ottilia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Telia TV er skrammel, lave bitrater, og kun ganske få kanaler i HD, havde set på dem som alternativ til You See, men ikke når det er så dårligt.
Der er alment kendt på diverse forum/FB, at du synes det, og at du er YouSee’s største fan. Det er også alment kendt, at du omtaler andre som “herr og fru flæskesteg” og “idioter”, der ikke deler din opfattelse.
God dag til dig, Niels Pedersen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 12:08
Dig kan jeg ikke tage højtideligt. You See haves ikke, det kan ikke længere leveres, det er måneder siden det stoppede. Er også færdig med kommercielt TV, gider ikke deres hakkemad lort.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kerovan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 19:45
Nå, men som en afslutning på sagen, så endte jeg tilbage hos Yousee, med levering af deres fibernet.

Yousee gav mig en rabat på 50kr på deres fiberforbindelse, så det var nemmere bare at hoppe tilbage hos dem :)
Så får jeg også det jeg eftersøgte ifht til kvalitet og stabilitet, samt det hele samlet i boksen. 

Men tak for alle jeres forslag.
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 22:44
Det virker lidt useriøst at spørge i et forum og mindre end 24 timer efter at træffe en beslutningom at komme ud af et Fastspeed abonnement og skifte internet udbyder.

Det er tilmed den 6. i måneden, så du har 24 dage til at opsige uden at det gjorde en forskel...
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kerovan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2020 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det virker lidt useriøst at spørge i et forum og mindre end 24 timer efter at træffe en beslutningom at komme ud af et Fastspeed abonnement og skifte internet udbyder.

Det er tilmed den 6. i måneden, så du har 24 dage til at opsige uden at det gjorde en forskel...

Nå for dælen..! 

Gjorde det ondt nogen steder? 

Jeg er sådan set rimelig ligeglad med om du finder det useriøst eller ej 👍

Jeg spurgte til råds herinde, og fik nogle forslag, som jeg tilmed undersøgte, inden jeg snakkede med yousee. 

Men tusinde tak for dit useriøs indspark 👍

Til jer andre, igen, tak for jeres forslag 🙂
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu