|
Alternativ til Yousee-boks med mediaplayer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 18:02 |
Jeg er på udkig efter et alternativ til Samsung-boksen og har haft svært ved at finde ud af, om nogle af dem fungerer som mediaplayere også. Jeg har i dag en WD TV Live og vil gerne undgå at have to apparater, så hvis alternativet til Samsung-boksen kunne afspille filer fra en harddisk tilsluttet via USB, ville det jo være perfekt.
Clint DC5 skulle fungere som mediaplayer via USB, men fungerer det tilfredsstillende? Er der andre muligheder? En blu-ray-afspiller/harddisk-optager måske?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung BD-D8x00 modellerne.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
En linuxbox ville være et fint alternativ til yousees egen box. De afspiller fint forskellige mediefiler.
Vu+ eller Dreambox er blandt de mest købte mærker.
|
|
![]() |
|
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
VU+ og Dreambox ser interessante ud, men de er godt nok også dyre.
Har Samsungs optagere det samme interface og den samme funktionalitet, som deres TV har mht. at afspille fra en USB-forbundet harddisk? Det synes jeg fungerer upåklageligt.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den afspiller alt hvad jeg har på en HDD, rippede DVDer, MP4, flv, og andet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Aner det ikke, der ligger intet på min HDD der har undertekster. Jeg bruger stort set ikke undertekster på noget. Kun hvis det ikke er Engelsk eller Skandinavisk.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |