recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

Besvar Besvar Side  <1 1516171819 65>
Forfatter
Besked
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af zumosol zumosol skrev:

<span style="font-size: 12px; line-height: 1.4;">
 </span>

Grunden til at den står og "snurrer" er at den er ved at indlæse de 37 mb XML i din browser og oversætte den. Det du skal er at højreklikke og downloade. Den skal så ind i det rigtige program, f.eks. XEPG. Ved bare ikke om XML filen virker med XEPG

<span style="font-size: 12px; line-height: 1.4;">[/QUOTE]</span>
<span style="font-size: 12px; line-height: 1.4;">
</span>
i dag snurrer den så ikke.. umiddelbart ser det ikke ud til at det fungerer med XEPG..

alternativt kan man jo købe et tv blad og så bare taste det hele ind manuelt, ik'? Confused
[/QUOTE]

jeg bruger xepg sammen med dvbviewer.. den køre fint... husker du xmltv.dtd samme sted som du henter fra?, altså hente filen ned først inden du køre den ind via xepg.
Til top
mumitrolddk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mumitrolddk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 23:18
Wuhuuuuu ... - jeg fik det til at virke med Mediaportal. Tusinde tak for alle jeres input.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 21:29
Var der nogen som fandt en brugbar XML løsning til Dvblogic??
//Guldhammer
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 21:44
Se mit skærmdump af dvblogic opsætning på side 14 :-)

/KL
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 21:53
Til jer der benytter nrossens program med XML data fra xmltv.se.
Man behøver ikke fedte med opgavestyring for at hente XML filen hjem.

bat filen er den samme.

Den kan defineres inde i mcimportxmltv

/KL
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Kender ikke dvblogic til synology, men til Windows kan man tilføje en xmltv source

/KL

Mener du dette Screenshot??
//Guldhammer
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 22:41
Lige nøjagtigt :-)

/KL
Til top
aiszaxs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2012
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aiszaxs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 23:25
Kan det godt passe at DVBlink ikke supporter timefor.tv mere ? 
Jeg er ny her - og prøver at sætte det hele op, og har lige købt timefor.tv pro, men jeg kan ikke se hvordan jeg skal få en xmltv fil ud af timefor.tv ? 

Jeg er lidt forvirret her. 
------------------------------
Fik læst mig lidt frem, og jeg kan åbenbart ikke se min token med Google Chrome, hvis jeg brugte internet explorer kom alt fint frem. 

Redigeret af aiszaxs - 21-April-2015 kl. 23:50
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 00:08
Timefortv dør til december
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
aiszaxs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2012
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aiszaxs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 00:39
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Timefortv dør til december

Det har jeg set plastret utallige steder, jeg har dog ikke kunnet finde et alternativ.. Prøvede yousee EPG, men halvdelen af kanalerne manglede. 
Til top
micoep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2008
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micoep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 11:25
Jeg har YouSee og til min VU+ Duo2 boks bruger jeg EPG data fra YouSee's TV guide samt et par kanaler fra DR's tv guide. Begge kanaler har et JSON interface til deres EPG.

Redigeret af micoep - 08-Maj-2015 kl. 08:59
Til top
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2006
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 00:14
prøv lige og se her https://plus.google.com/108481180903657386490/posts/KXy2vEretZv

Redigeret af kimc88 - 14-Juni-2015 kl. 00:15
Til top

Besvar Besvar Side  <1 1516171819 65>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu