|
Alternativer til Timefor.tv |
Besvar | Side <1 1516171819 65> |
Forfatter | |
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Grunden til at den står og "snurrer" er at den er ved at indlæse de 37 mb XML i din browser og oversætte den. Det du skal er at højreklikke og downloade. Den skal så ind i det rigtige program, f.eks. XEPG. Ved bare ikke om XML filen virker med XEPG <span style="font-size: 12px; line-height: 1.4;">[/QUOTE]</span> <span style="font-size: 12px; line-height: 1.4;"> </span> i dag snurrer den så ikke.. umiddelbart ser det ikke ud til at det fungerer med XEPG.. alternativt kan man jo købe et tv blad og så bare taste det hele ind manuelt, ik'? [/QUOTE] jeg bruger xepg sammen med dvbviewer.. den køre fint... husker du xmltv.dtd samme sted som du henter fra?, altså hente filen ned først inden du køre den ind via xepg. |
|
mumitrolddk
Bruger Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wuhuuuuu ... - jeg fik det til at virke med Mediaportal. Tusinde tak for alle jeres input.
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var der nogen som fandt en brugbar XML løsning til Dvblogic??
|
|
//Guldhammer
|
|
KL
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se mit skærmdump af dvblogic opsætning på side 14 :-)
/KL |
|
KL
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til jer der benytter nrossens program med XML data fra xmltv.se.
Man behøver ikke fedte med opgavestyring for at hente XML filen hjem. bat filen er den samme. Den kan defineres inde i mcimportxmltv /KL |
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener du dette Screenshot?? |
|
//Guldhammer
|
|
KL
Funktioner
Tak(0)
|
Lige nøjagtigt :-)
/KL |
|
aiszaxs
Junior bruger Oprettet: 05-Juni-2012 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det godt passe at DVBlink ikke supporter timefor.tv mere ?
Jeg er ny her - og prøver at sætte det hele op, og har lige købt timefor.tv pro, men jeg kan ikke se hvordan jeg skal få en xmltv fil ud af timefor.tv ? Jeg er lidt forvirret her. ------------------------------ Fik læst mig lidt frem, og jeg kan åbenbart ikke se min token med Google Chrome, hvis jeg brugte internet explorer kom alt fint frem. Redigeret af aiszaxs - 21-April-2015 kl. 23:50 |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Timefortv dør til december
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
aiszaxs
Junior bruger Oprettet: 05-Juni-2012 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg set plastret utallige steder, jeg har dog ikke kunnet finde et alternativ.. Prøvede yousee EPG, men halvdelen af kanalerne manglede.
|
|
micoep
Bruger Oprettet: 22-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har YouSee og til min VU+ Duo2 boks bruger jeg EPG data fra YouSee's TV guide samt et par kanaler fra DR's tv guide. Begge kanaler har et JSON interface til deres EPG.
Redigeret af micoep - 08-Maj-2015 kl. 08:59 |
|
kimc88
Bruger Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv lige og se her https://plus.google.com/108481180903657386490/posts/KXy2vEretZv
Redigeret af kimc88 - 14-Juni-2015 kl. 00:15 |
|
Besvar | Side <1 1516171819 65> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |