|
Alternativer til Timefor.tv |
Besvar | Side <12345 65> |
Forfatter | ||
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har netop fornyet mit abonnement hos Timefor.tv. Bortset fra et par dage for nylig hvor der var 2 timers forskydelse på EPG har det kørt ganske stabilt i de 2 år jeg har brugt deres XMLTV (til TVHeadend på NAS).
At deres support åbenbart er helt fraværende er selvfølgelig ubegribeligt, men jeg satser de 99 kr, og håber de fortsætter med at levere stabilt XMLTV. Jens
|
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ville der være et ønske om at vi lavede en slags EPG Forening/Loge her på recordere?
Syntes måske også det er lidt lysky det der sker. I dag var EPG'en også forkert på TV2 Midt Vest i en kort periode. |
||
Jebuz
Junior bruger Oprettet: 26-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke prisen jeg øffer over - den er meget fair. EPG kommer dagligt er sikkert fordi, at deres servere er hostet ude i byen og sikkert betalt et stykke frem i tiden, men når denne udbyder ikke længere for sine penge, så bliver stikket trukket ud. Jeg konkluderer at firmaet er lukket pga. de overhoved ikke reagerer på nogle henvendelser, og hvis man læser på deres facebook side, så er jeg bestemt ikke alene om denne oplevelse. Det kan godt være, at det er fusioneret med et andet firma, men jeg tror at servicen til private forbrugere lukker.
|
||
Philips 60PFL8708S, Denon AVR-2310, Dali Concept, Mac Mini (2012), HDHomeRun, EyeTV, Plex
|
||
tom_jensen
Ny bruger Oprettet: 14-April-2010 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige sammenlignet dagens epg-fil med min forrige fil fra 17/10. Et hurtigt check i begge filer viser at der ikke er nyere data end 1/11 i begge filer. (Har manuelt checket 3 kanaler DR1, SVT1 og ZDF). 100 kr. er ikke dyrt men hvis firmaet ikke giver lyd fra sig vil jeg ikke forny abonnementet når det udløber i næste måned. |
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm pis..
Jeg får heller ikke til længere end 31 oktober :( Jeg er ligeglad med pengene og alt det der. Problemet er bare at det nok bliver svært at finde en ligeså pålidelig og god EPG leverandør som timefor.tv trodsalt har været indtil nu. |
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øv - kan godt se, at der heller ikke er data på hjemmesiden længere frem end 31/10. Kedeligt - og irriterende, at de ikke udtaler sig. Så må jeg jo tilbage på Parknets EPG-data via DVB, med mindre man skal ud i div. web-scrapere
|
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har skrevet til http://www.tvguide.dk og spurgt om det ikke var et marked de kunne tænke sig at overtage. Hvis andre gør det samme i deres kontakt formular kunne det jo være de ville tage det til sig og deres it folk kunne flække noget sammen.
MVH |
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
alyz
Guld medlem Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
00
Redigeret af alyz - 25-Oktober-2014 kl. 22:39 |
||
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
||
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen, der FÅR data længere end til d. 1/11 ? jeg tænker om dem der ikke får, er dem (som jeg selv) der skal have fornyet abonnementet nu her, hvorfor man kun får data indtil det udløber
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gør ikke - og har abonnement til engang i foråret. Det er rigtig ærgeligt da det var en superservice og med aps. til mobiltelefon.
|
||
DiscomanDK
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg får ikke til længere end 1 november, og har betalt indtil juli næste år :(
|
||
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er da lidt på herrens mark. Man finder jo pludselig ud af, at man er mega afhængig af denne guide.
Er der virkelig ikke andre XML alternativer? |
||
Besvar | Side <12345 65> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |