recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 4950515253 65>
Forfatter
Besked
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af 747 747 skrev:

Så blev "æ ø og å" rettet :) Men der er stadig fejl i tiden på NatGeo.

Emaila mig nästa gång sådant händer så kan jag fixa det. Har för mig jag fixade det samma dag det blev rapporterat till mig via email.

Oprindeligt skrevet af espersen espersen skrev:

Jeg har netop fået problemer med at MCE crasher når man vil se  "programguide" - dvs den crasher ikke når EPG er tom.

jnylen : Er der sket ændringer i epg data som kan skyldes dette ? 


Bilder (landskapsbilder) för serier, filmer, sport och avsnitt blev tillagda för några dagar sedan. Du kan avaktivera det på XMLTV sidan på Honeybee så ska den uppdateras efter 30min.


Och: Kom ihåg att detta är inte ett ställe att be support från mig via då jag inte direkt följer tråden. Maila eller skriv i G+ Gruppen.
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 09:32
takker - Kan der være konflikter med data fra Honeybee mod MCImportXMLTV som også kan hente billeder fra bl.a. TVDB.com og themovieDB.org ?? 
;o)
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af espersen espersen skrev:

takker - Kan der være konflikter med data fra Honeybee mod MCImportXMLTV som også kan hente billeder fra bl.a. TVDB.com og themovieDB.org ?? 


Kan vara så att det inte kan hantera bilder direkt från Honeybee.
Bilderna från Honeybee är från TMDB/TVDB/Kanalen så bör vara ok kvalite.
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af espersen espersen skrev:

Jeg har netop fået problemer med at MCE crasher når man vil se  "programguide" - dvs den crasher ikke når EPG er tom.

jnylen : Er der sket ændringer i epg data som kan skyldes dette ? 
Mit MCE crasher også når jeg vælger proguiden i MCE eller vil vælge at ændre i det der ligger klar til at blive optaget, eller vil ligge noget nyt ind som skal optages og det startede onsdag aften - troede kun det var hos mig - håber der kan findes en løsning på problemet.
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Oprindeligt skrevet af espersen espersen skrev:

Jeg har netop fået problemer med at MCE crasher når man vil se  "programguide" - dvs den crasher ikke når EPG er tom.

jnylen : Er der sket ændringer i epg data som kan skyldes dette ? 
Mit MCE crasher også når jeg vælger proguiden i MCE eller vil vælge at ændre i det der ligger klar til at blive optaget, eller vil ligge noget nyt ind som skal optages og det startede onsdag aften - troede kun det var hos mig - håber der kan findes en løsning på problemet.


Finns en fix där uppe. Gå in på XMLTV sidan på Honeybee och klicka ur bilder sen vänta 40mins och uppdatera igen.
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af jnylen jnylen skrev:

Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Oprindeligt skrevet af espersen espersen skrev:

Jeg har netop fået problemer med at MCE crasher når man vil se  "programguide" - dvs den crasher ikke når EPG er tom.

jnylen : Er der sket ændringer i epg data som kan skyldes dette ? 
Mit MCE crasher også når jeg vælger proguiden i MCE eller vil vælge at ændre i det der ligger klar til at blive optaget, eller vil ligge noget nyt ind som skal optages og det startede onsdag aften - troede kun det var hos mig - håber der kan findes en løsning på problemet.


Finns en fix där uppe. Gå in på XMLTV sidan på Honeybee och klicka ur bilder sen vänta 40mins och uppdatera igen.
Prøvede at slå IMAGES fra, men det giver stadig crash, så nu prøver jeg også med kanallogo - ellers ved jeg ikke hvad der er at gøre.
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 13:07
samme her med crash, efter at jeg laver en kørsel med MCimport - 
Så jeg sletter EPG data som jeg skrev lidt tidligere - så MCE virker lige nu - dermed uden EPG-data - men nu er det trods alt muligt at overskue/skifte kanalerne.

Under Honeybee står der på min at Next estimated export is in om 21 timer. -  
Mon ikke at det først slår igennem efter næste overførsel (jeg har slået images og logos fra)


Redigeret af espersen - 20-Januar-2017 kl. 13:13
;o)
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af espersen espersen skrev:

samme her med crash, efter at jeg laver en kørsel med MCimport - 
Så jeg sletter EPG data som jeg skrev lidt tidligere - så MCE virker lige nu - dermed uden EPG-data - men nu er det trods alt muligt at overskue/skifte kanalerne.

Under Honeybee står der på min at Next estimated export is in om 21 timer. -  
Mon ikke at det først slår igennem efter næste overførsel (jeg har slået images og logos fra)
Vi må håbe Jnylen får rettet fejlen - får vi kan reelt vel først se om det virker efter 24 timer.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Vi må håbe Jnylen får rettet fejlen - får vi kan reelt vel først se om det virker efter 24 timer.
Så vidt jeg husker, kan man tilføje eller fjerne en kanal under Change Chosen Channel, så sker det vist inden for meget kort tid
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Vi må håbe Jnylen får rettet fejlen - får vi kan reelt vel først se om det virker efter 24 timer.
Så vidt jeg husker, kan man tilføje eller fjerne en kanal under Change Chosen Channel, så sker det vist inden for meget kort tid
Har lige prøvet - men der står stadig ca. 22 timer til næste opdatering.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Har lige prøvet - men der står stadig ca. 22 timer til næste opdatering.
Jo, men den bliver kørt efter ca. 30 minutter, når man tilføjer/fjerner en kanal
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Har lige prøvet - men der står stadig ca. 22 timer til næste opdatering.
Jo, men den bliver kørt efter ca. 30 minutter, når man tilføjer/fjerner en kanal
Har lige kørt en kørsel af Nrossens program og hentet ny programguide, og når den er kørt færdig, og jeg går ind i MCE, og vælger programguiden, så crasher programmet - så det virker ikke til at det virker endnu.
 
er vi kun to der har dette problem, eller er der andre.??
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4950515253 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu