recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 5960616263 65>
Forfatter
Besked
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Har andre end mig problemer med at se epg i DVBViewer fra timefor.tv, importeret med xepg.

Du mener vel honeybee, ikke?

Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Kan meget ofte ikke komme på side x af total sider. Ofte kun side 1. Det har aldrig virket.

Det er kendt, at DVBViewer har besvær med karaktererne ☆★, som default bruges til star-rating. Det kan rettes i

Xepg > Options > General > EPG Format Editor...

Selv bruger jeg 0X i stedet for ☆★
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 18:34
Yes, mener honeybee, for dælen da, der faldt jeg også i. Hvordan dælen fandt du ud af det med rating stjernerne ? Delphi.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Hvordan dælen fandt du ud af det med rating stjernerne ?

Det er mig, der har programmeret XepgWink
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 20:56
Ahh brugernavn Delphi...., sikkert lavet i Anders Hejlsbergs gode gamle sprog. 

Får mig til at tænke på min gamle kollega Pia (jeg er vist ved at være gammel). Hun var kæreste med Anders i hans yngre år. Masser af penge, fed adresse i USA, men hun gad ikke mere. Han sad i sin kælder dagen lang og lavede programmer, og kom først op når solen gik ned. Han er ikke kommet sovende til hans berømmelse.  

Tak for programmet, en dejlig lille uundværlig app. 
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 23:29
Ooh ja Turbo Pascal, PolyPascal osv.fra PolySoft
CP/M og DOS versioner
Det var tider
Og en lille glemt perle: Side Kick som i dag er glemt. Kan ikke huske rigtig, men var det Load and Stay resident det hed
den gang
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 23:43
TSR Var det: Terminate and stay Resident. Et program der kunne loades, og køre skjult i baggrunden, femkaldes med et tastetryk. Det var fantastisk den gang!
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 05:13
Ja, det at ligge sig ind med noget kode i kæden af DOS eksekvering det var tider, hvor kunne man få det hele til at bryde ned når man legede med keyboard kæden.... MCenterfreak og Delphi, er I programmører af erhverv ?. 
Jeg har skrevet kode i 37 år. Siden jeg var 13. Har aldrig fremstillet noget kode der kan bruges af private, som dig Delphi. Det var mere i mine yngre dage jeg lavede sådan noget public halløj. Designede en MacroVision remover, der faktisk virkede ret godt. Diagrammet til denne blev downloadet mange tusinder gange fra BBS i hele europa. Det var tider. 
I dag kan jeg slet ikke tænke mig til, hvordan man kunne kode uden et internet. Men så alligevel, man havde jo 30 meter IT bøger i bogreolen om alt muligt. Min Turbo Pascal 5.0 bog, den skal aldrig videre. Det er kult. Nå et sidespring.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

MCenterfreak og Delphi, er I programmører af erhverv ?. 

Jeg var godt nok professionel i IT Branchen (Supportchef og IT chef), men i mine unge dage rodede jeg end del med programmering. 6502 assembler, 8086 assembler, Visual Basic, C++ osv. I dag er det primært VB (excel) til de daglige opgaver
Men aldrig noget der er blevet solgt
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 11:31
Mit er rent hobby. Jeg er selvlært, men har dog læst temmelig mange murstensmanualer i tidens løb.
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Delphi Delphi skrev:

Mit er rent hobby. Jeg er selvlært, men har dog læst temmelig mange murstensmanualer i tidens løb.

Ja det kender jeg, min ferielæsning er denne:
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 12:34
@Delphi og @MCenterFreak,

Kunne i ikke finde en anden tråd og snakke programmør ting i?

Jeg og sikkert mange andre bliver jo email spammet med jeres opslag som er irrelevant for EPG data ;-)

PS: xmltv.xmltv.se opdaterer stadig ikke selv, men jeg har oprettet et nyt issue på Joakim's GitHub.

/K
Til top
250266 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 250266 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 03:19
@Delphi

Er i gang med at sætte Kodi op med DVBViewer Media Server., og har fået mine kanaler vist i kodi nu.
Skal nu have xmltv ind via Xepg. Det går fint når jeg kører det ind i DVBViewer. Men vælger jeg DVBViewer Media Server kommer denne fejl i Xepg. Og det er ikke guest account'en jeg bruger selvom den brokker sig over det. Har prøvet både 7.4.0 og 7.3.2. 

Connection OK:
DVBViewer Media Server 2.1.5.0 Basic (PCDK01037)
rights=read
ERROR: Xepg requires full access rights to DMS.
Don't use credendials from the Guest account.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5960616263 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu