recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 6061626364 65>
Forfatter
Besked
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 20:01
DVBViewer Media Server 2.1.5.0 Basic (PCDK01037)

Basic er den gratis version af DMS leveret sammen med en nyeste DVBViewer. Denne version har kun læse rettigheder. Xepg virker ikke med denne.

Du skal opgradere til (eller bruge hvis du har licens) den fulde version af DMS.

Kan godt se, at fejlmeddelelsen "Don't use credendials from the Guest account" er lidt misvisende. 
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
250266 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér 250266 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 23:29
@Delphi

Perfekt. Takker. Havde allerede købt den fulde version men ikke installeret den. Doh!
Det virker nu :-)
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2019 kl. 15:02
Fik en import i går fra honeybee.it. Alt virkede som det plejer.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 16:13
Sikke noget sludder jeg fik skrevet, jeg sletter det igen.

Redigeret af rasmuzzen - 22-November-2019 kl. 22:01
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
pgils Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér pgils Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 16:23
Jeg har lige fået min faktura fra HoneyBee, og der er beløbet 132,78, så der er ikke noget i vejen med fakturering, prisen er som den skal være.
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 16:32
Joakim plejer at have styr på det

Er der iøvrigt nogen som ved hvordan man kan få Honeybee EPG ind i Kodi eller Dvbviewer?

Bruger Digital Devices dual sat receiver og Dvbviewer og DVBServer som backend med Kodi som frontend. Men ak Dvbviewer addon i Kodi understøtter ikke XML EPG.

Ønsker mig tilbage til de goe gamle WMC dage. Men Win7 får næppe sikkerheds opdateringer ret meget længere(?)

God weekend,

Bjørn
Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Bjorn A Bjorn A skrev:

 
Er der iøvrigt nogen som ved hvordan man kan få Honeybee EPG ind i Kodi eller Dvbviewer?
Bjørn

Du skal importere EPG'en ind i DVBViewer Media Server ved brug af Xepg. Xepg kræver dit personlige link fra honeybee. Er beskrevet tidligere i denne tråd.

Både DVBViewer og Kodi kan så hente EPG'en fra DVBViewer Media Server.


Redigeret af Delphi - 22-November-2019 kl. 16:55
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
rco133 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rco133 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2020 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af pgils pgils skrev:

Jeg har lige fået min faktura fra HoneyBee, og der er beløbet 132,78, så der er ikke noget i vejen med fakturering, prisen er som den skal være.

Hej. Nu er det ved at være et år siden at du skrev ovenstående.

Har lige kigget på honeybee.it, og der står 25 EURO + moms. Så det ender i næsten 32 EURO, hvilket er en del mere end 133,- kr.. :-)

Kigger jeg et forkert sted, eller er honeybee.it bare steget voldsomt i pris?

rco133

Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2020 kl. 13:10
Hej rco133,
Att kalla 10 EUR krafigt är väl lite väl. Det är 25 EUR för ett år. 2 EUR per månad.

Att hålla igång 988 tv-kanaler och hålla de uppdaterade tar tid och pengar. 25 EUR är bara för de som inte var kunder innan detta gick igenom och om de följer länken i mailet så får de samma pris som förut.

Alla som inte var kunder innan (dvs, de använde XMLTV.se) får det nya priset.

Men som sagt tidigare, XMLTV.se kommer finnas med 3-4 dagars data. Allt därefter kommer vara på Honeybee.

(Samt med momsen, vi får aldrig det, det slussas bara vidare till danska myndigheten)


Redigeret af jnylen - 26-September-2020 kl. 13:11
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
747 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-April-2012
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 747 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af jnylen jnylen skrev:

Men som sagt tidigare, XMLTV.se kommer finnas med 3-4 dagars data.


Jeg får kun data for 24 timer, er det lavet om, eller gør jeg noget forkert?
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 23:02
Så er det ikke sat rigtigt op. Du får nok kun fra din udbyder, so normalt kun giver et par dages EPG

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
747 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-April-2012
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 747 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 21:31
Jeg har intet ændret i opsætningen, den gik fra 14 dage til 3-4 dage og nu 1 døgn.
EPG'en fra udbyderen er ca. en uge.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6061626364 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu