recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 62636465>
Forfatter
Besked
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:45
Hej Bjørn,

det er mest pga crawlers der forsøger få fat i emails jeg har gemt den, men du kan skrive til honeybee snabelA moerkbak prik dk


Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:48
Hej M Nielsen,

hmm der står intet i FAQ om at man skal optjene XXX point, før man kan sende/modtage personlige beskeder.

Der står:
Hvad er Personlige Beskeder?
Hvis administrator har tilladt personlige beskeder (Private Message, PM) kan du benytte forummets indbyggede besked-system til at sende personlige beskeder til andre forumbrugere. Systemet minder meget om email, men foregår inden for forumsystemet.


Mystisk...

Mvh

Bjørn
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Bjorn A Bjorn A skrev:

M Nielsen

Kan du som Guldmedlem ikke dumpe mig op i niveau, så jeg kan læse Mørkbak's besked og hjælpe ham?

Mvh

Bjørn

Nej. Jeg er ikke administrator, så der desværre kun én vej: Skriv indlæg, og du vil ganske lansomt, men sikkert, ryge deropad i rang.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af Bjorn A Bjorn A skrev:

Hej M Nielsen,

hmm der står intet i FAQ om at man skal optjene XXX point, før man kan sende/modtage personlige beskeder.

Der står:
Hvad er Personlige Beskeder?
Hvis administrator har tilladt personlige beskeder (Private Message, PM) kan du benytte forummets indbyggede besked-system til at sende personlige beskeder til andre forumbrugere. Systemet minder meget om email, men foregår inden for forumsystemet.


Mystisk...

Mvh

Bjørn

Næh.... Det står der desværre I N T E T om der... Det er nok noget, recordere-personalet burde få sat på. Smile
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Bjorn A Bjorn A skrev:

Hej M Nielsen,

hmm der står intet i FAQ om at man skal optjene XXX point, før man kan sende/modtage personlige beskeder.

Der står:
Hvad er Personlige Beskeder?
Hvis administrator har tilladt personlige beskeder (Private Message, PM) kan du benytte forummets indbyggede besked-system til at sende personlige beskeder til andre forumbrugere. Systemet minder meget om email, men foregår inden for forumsystemet.


Mystisk...

Mvh

Bjørn

Du er Juniorbruger nu... Prøv, at log ud, fjern browserdata - alt skal ryddes. Log så ind igen, og se, om PB - privatbeskeder virker nu...

Moerbak bør nok lige prøve at sende en privat besked igen, og se, om den går igennem.


Redigeret af mnielsen - 20-Oktober-2020 kl. 09:56
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 10:07
Tak MNielsen,
Så blev private beskeder tilladt og Mørkbak har fået tilsendt sin EPG.

20 point er åbenbart grænsen...

MVH

Bjørn
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Bjorn A Bjorn A skrev:

Tak MNielsen,
Så blev private beskeder tilladt og Mørkbak har fået tilsendt sin EPG.

20 point er åbenbart grænsen...

MVH

Bjørn

Så må vi se, om det funker nu...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 20:36
Her i dag ikke fået mit epg, ville så lige ind på honybee.it og se om det er tid til betaling. Men kan ikke logge ind med facebook, som er den jeg har oprettet mig med. Andre der har problem med at hive EPG fra vor svenske ven. 

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 22:59
Der er problemer med hans provider, jeg fik dette svar:

The issue is that the storage provider we use are having dns issues since yesterday and I can't really do anything from here. 

 

You can read more about it here: https://status.wasabi.com/pages/incident/5abbc12aeb57a904e44a58d3/5fea342b16b24b053881571b

 

As soon as it's back I'll start moving it to a different provider as almost a day of outage is impossible to deal with. 


DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Hej Bjørn,

ja helt sikkert - og tak for det. 

Mit problem er at jeg "vil vide" om jeg tør stole på løsningen - og det noget løjerlige omkring modellen ved honeybee gør mig noget lunken. Jeg tror jeg vil kigge på emby og se om det kan løse opgaven.

Du må meget gerne sende filen til mig - skriver email i en pm

Kom du nogensinde videre med det?

Jeg bruger Emby sammen med hdhomerun, glenten Dvb-c signal og honeybee.it epg. Det har virket upåklageligt i mange år nu.


Redigeret af Jonas_R - 04-Januar-2021 kl. 23:16
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Hej Bjørn,

ja helt sikkert - og tak for det. 

Mit problem er at jeg "vil vide" om jeg tør stole på løsningen - og det noget løjerlige omkring modellen ved honeybee gør mig noget lunken. Jeg tror jeg vil kigge på emby og se om det kan løse opgaven.

Du må meget gerne sende filen til mig - skriver email i en pm

Kom du nogensinde videre med det?

Jeg bruger Emby sammen med hdhomerun, glenten Dvb-c signal og honeybee.it epg. Det har virket upåklageligt i mange år nu.

Hej,

ja - baseret på Bjørns sample fil kunne jeg bekræfte at det virkede fint. Så jeg har sidenhen købt en subscription
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Her i dag ikke fået mit epg, ville så lige ind på honybee.it og se om det er tid til betaling. Men kan ikke logge ind med facebook, som er den jeg har oprettet mig med. Andre der har problem med at hive EPG fra vor svenske ven. 

MVH


Hi Rasmuzzen,
Apparently I forgot to do the new thing facebook forced upon us last year with yearly data checkup so the API got deactivated. Can you try now?

If you have issues with the file not being generated even though it didn't expire please email me and i'll have a look.

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Der er problemer med hans provider, jeg fik dette svar:

The issue is that the storage provider we use are having dns issues since yesterday and I can't really do anything from here. 

 

You can read more about it here: https://status.wasabi.com/pages/incident/5abbc12aeb57a904e44a58d3/5fea342b16b24b053881571b

 

As soon as it's back I'll start moving it to a different provider as almost a day of outage is impossible to deal with. 




Hi,
This was fixed the day after so should be fine now. So we moved away from that provider and no files are hosted at their drives anymore.




Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 62636465>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu