|
Alternativer til Timefor.tv |
Besvar | Side <1 1011121314 65> |
Forfatter | |
Nichof
Bruger Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke det er nødvendigt at have abonnement, men ved det ikke da mit stadig er aktivt. Men, jeg går ind på siden/kanalen jeg vil have info om, og beder chrome om at vise kilder og der finder jeg informationerne.
Mvh. Niels
|
|
real_per
Junior bruger Oprettet: 02-December-2004 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da altid noget at ens feed virker året ud. Så må vi se hvad der sker derefter. Man kunne håbe der er nogle der vil tage konceptet op, og føre det videre.
Redigeret af real_per - 11-Februar-2015 kl. 23:30 |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej et findes der en gratis EPG der er bedre end yousee. Jeg har yousee? Jeg for kun et par dage. på mediacenter har jeg dvbviewer recording service og XMBC (Kodi) som fronten.
|
|
ShadowDK
Bruger Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
Webgrab's hjemmeside har været nede i et stykke tid. Er der nogen der har installationsfilerne til programmet de kan dele?
|
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.webgrabplus.com fungerer fint hos mig.
|
|
KL
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rodede med at få webgrab til at virke med mine kanaler i aftes og efter en hel del klippe/kliste fik jeg det også til at virke.
Men kan det passe at serieoptagelse er "defekt" Kan ikke se at der er markeret gentagelse nogen steder, så min 7mc optager alle afsnit og ikke kun nye? Bruger Nrossens program til import. /KL |
|
Thomas H
Super bruger Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der andre end mig, der heller ikke henter informationer ned fra timefor.tv i dag? Den henter blot en fil på 63 byte..
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
KL
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min har hentet de sædvanlige ca. 14Mb her til morgen.
/KL |
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har haft en længere mail korrespondance med Gracenote, som har overtaget selskabet bag Timefor.tv og de har blankt afvist at sælge deres data, hvis formålet er at opbygge en XMLTV service. Så skal der laves en alternativ service til Timefor.tv, så skal der i hvert fald findes en anden indholdsleverandør.
/Thomas
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da sært - de vil ikke selv tilbyde servicen og andre må heller ikke. Måske de gerne vil sælge dem hvis man laver en konkurrerende online tv-guide? For hvad kan man ellers bruge de data til så? Så man jo købe data til et konkurrerende online tv-guide produkt som så kunne den have et sindsygt ringe web-interface, men være rigtig god for sådan noget som WebGrab at leeche fra... hint hint.
|
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig. Argumentet var at de åbenbart døjer med at deres nuværende XMLTV service, bliver udnyttet af andre firmaer, som en billig måde at få adgang til data, som de så kan videre sælge eller på anden vis udnytte kommercielt. Så pt. vil de kun sælge data til firmaer, som Elgato, DVBLogic osv. som har et lukket system, andre ikke kan udnytte.
Men god idé, med en "grab venlig" TV oversigt :) /Thomas
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
Thomas H
Super bruger Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet Gracenote i mit eyetv, og der manglede for mange kanaler til at jeg gad bruge det.. Så jeg skrev til elgato og annullerede mit abonnement og fik pengene retur.
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
Besvar | Side <1 1011121314 65> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |