|
Alternativer til Timefor.tv |
Besvar | Side <1 1314151617 65> |
Forfatter | |
Mads Sørensen
Super bruger Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er muligt at man også kan på synology... Det må jeg kigge lidt på når jeg får en ledig stund, men er der en måde at automatisere det, så man ikke skal sidde og importere filerne manuelt?
|
|
KL
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opsætningen som jeg viste opdaterer selv hver 12 time.
/KL |
|
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon Nrosen har set denne tråd.
|
|
KL
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er kommet et skridt videre med xmltv filen fra xmltv.se
Har lagt en xmltv.dtd som jeg fandt andetsteds ned i den mappe hvor denmark.xml ligger. Så kan nrossens program godt konvertere den til mxf_output.xml, men det tager lang tid da det ser ud som om at den løber filen igennem adskillige gange. Dog starter importen til MC ikke men det kan klares ved at køre loadxmf manuelt. Så nu kan jeg da få serie nummer info med i oversigten hvor den plejer at være :-) /KL |
|
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor ligger den standard Denmark.xml? For jeg satte adressen direkte ind i nrossens program... Så det er hvor den er indstalleret?
|
|
KL
Funktioner
Tak(0)
|
Den ligger her: http://combined.xmltv.se/
Men du får ikke nrossens program til at gøre noget ved den direkte. Men henter du denmark.xml hjem til en lokal mappe hvor der også ligger en xmltv.dtd (Der er en i denne zipfil her kan den læses og importeres med nrossens program. /KL |
|
kenp
Funktioner
Tak(0)
|
Ahg jeg tænkte nemlig anderledes, at hente "Danmark.xml" bare på nettet, også få xmltv.dtd et sted på computeren, så de bare vidste hvor hinanden var.
|
|
KL
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan lave det nødvendige i en .bat fil. Lav en mappe f.eks. c:\xmltv og læg xmltv.dtd og wget.exe i den.
lav så en hent-xmltv.bat: cd c:\xmltv del denmark.xml wget http://combined.xmltv.se/denmark.xml Og sæt den til at køre med Windows opgavestyring 10 minutter før nrossens program. i nrossens program sætter du stien til c:\xmltv\denmark.xml klikker hent data og fravælger de kanaler du ikke vil have. /KL Redigeret af KL - 03-April-2015 kl. 16:43 |
|
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at skrive til BSE support? Jeg har selv BSE og har haft held til at få dem i tale. Måske de kan komme med lidt forslag.
|
|
kenp
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået den til at virke med MCImportXMLTV, satte min server til at køre batfilen (så den kun skal hentes 1 gang) også mine computere er sat op til at køre MCImportXMLTV, hvor den så lige henter via lokal UNC sti.
Kan dog se at der er nogle kanaler som ikke kommer via denmark.xml, men nu er det ikke dem jeg optager mest af.. (er tvunget til ekstern EPG, da yousee ikke virker med inband, når jeg bruger HDHR) |
|
KL
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også kommet i mål med nrossens program :-)
Har set at der bla. mangler nogle BBC programmer men dem tager jeg så via yousee inband epg. /KL |
|
kenp
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken tuner har du i? Da ikke hd-homerun så? Da da man ikke kan bruge inband via yousee så... Men der var da de 3 BBC programmer, du skal bare være opmærksom på at i Denmark.xml er
BBC E = bbc brit BBC K = bbc Earth (Står oplyst på xmltv.se) Men skal lige igang på de 2 andre maskiner også, og have nulstillet mce mv, for at slippe for andet bøvl :D |
|
Besvar | Side <1 1314151617 65> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |