|
Alternativer til Timefor.tv |
Besvar | Side <1 62636465> |
Forfatter | ||
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Bjørn,
det er mest pga crawlers der forsøger få fat i emails jeg har gemt den, men du kan skrive til honeybee snabelA moerkbak prik dk
|
||
Bjorn A
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2016 Sted: Luxembourg Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej M Nielsen,
hmm der står intet i FAQ om at man skal optjene XXX point, før man kan sende/modtage personlige beskeder. Der står: Hvad er Personlige Beskeder? Hvis administrator har tilladt personlige beskeder (Private Message, PM) kan du benytte forummets indbyggede besked-system til at sende personlige beskeder til andre forumbrugere. Systemet minder meget om email, men foregår inden for forumsystemet. Mystisk... Mvh Bjørn |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej. Jeg er ikke administrator, så der desværre kun én vej: Skriv indlæg, og du vil ganske lansomt, men sikkert, ryge deropad i rang.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næh.... Det står der desværre I N T E T om der... Det er nok noget, recordere-personalet burde få sat på.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er Juniorbruger nu... Prøv, at log ud, fjern browserdata - alt skal ryddes. Log så ind igen, og se, om PB - privatbeskeder virker nu... Moerbak bør nok lige prøve at sende en privat besked igen, og se, om den går igennem.
Redigeret af mnielsen - 20-Oktober-2020 kl. 09:56 |
||
||
Bjorn A
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2016 Sted: Luxembourg Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak MNielsen,
Så blev private beskeder tilladt og Mørkbak har fået tilsendt sin EPG. 20 point er åbenbart grænsen... MVH Bjørn |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så må vi se, om det funker nu...
|
||
||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her i dag ikke fået mit epg, ville så lige ind på honybee.it og se om det er tid til betaling. Men kan ikke logge ind med facebook, som er den jeg har oprettet mig med. Andre der har problem med at hive EPG fra vor svenske ven.
MVH
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er problemer med hans provider, jeg fik dette svar:
The
issue is that the storage provider we use are having dns issues since yesterday
and I can't really do anything from here. You
can read more about it here: https://status.wasabi.com/pages/incident/5abbc12aeb57a904e44a58d3/5fea342b16b24b053881571b As
soon as it's back I'll start moving it to a different provider as almost a day
of outage is impossible to deal with. |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kom du nogensinde videre med det? Jeg bruger Emby sammen med hdhomerun, glenten Dvb-c signal og honeybee.it epg. Det har virket upåklageligt i mange år nu.
Redigeret af Jonas_R - 04-Januar-2021 kl. 23:16 |
||
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej, ja - baseret på Bjørns sample fil kunne jeg bekræfte at det virkede fint. Så jeg har sidenhen købt en subscription
|
||
jnylen
Bruger Oprettet: 17-September-2015 Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hi Rasmuzzen, Apparently I forgot to do the new thing facebook forced upon us last year with yearly data checkup so the API got deactivated. Can you try now? If you have issues with the file not being generated even though it didn't expire please email me and i'll have a look.
Hi, This was fixed the day after so should be fine now. So we moved away from that provider and no files are hosted at their drives anymore.
|
||
Besvar | Side <1 62636465> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |