|
Alternativer til Timefor.tv |
Besvar | Side <1 636465 |
Forfatter | ||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yes and it works fine no. Thanks you, jnylen |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
Bjorn A
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2016 Sted: Luxembourg Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I will check from here tomorrow :)
Ha det bra, Bjørn |
||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror det er fint nu. Kunne man forestille sig (delphi) at Xepg programmet til import, tjekkede for om filen har validt indhold inden den scratcher databasen.
Tak for det store arbejde i ligger i dette.
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
Bjorn A
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2016 Sted: Luxembourg Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Ras,
Det gik som altid fint at downloade EPG fra Honeybee.it og indlæse med XEPG. Jeg kunne sagtens forestille mig at Xepg checkkede om filen var ok. men har faktisk aldrig haft problemer med invalide filer (har måske været heldig). Du kan prøve at spørge M/K der har lavet XEPG. Jeg kender ikke Delphi, men bruger en simpel batchfil til at downloade EPG og loade den ind med Xepg i DVB media server som følger: (Erstat XXXX7564869fdc56a83b3.xml.gz med dit personlige Honeybee.it link.) Batch fil indhold: Echo off rem http://xmltv.honeybee.it/XXXX7564869fdc56a83b3.xml.gz Echo Henter Programguide fra Honeybee via Internettet powershell -Command "(New-Object Net.WebClient).DownloadFile('http://xmltv.honeybee.it/XXXX7564869fdc56a83b3.xml.gz', 'C:\Users\bjorn\Documents\EPG\EPG.xml') powershell -Command "Invoke-WebRequest http://xmltv.honeybee.it/XXXX7564869fdc56a83b3.xml.gz -OutFile C:\Users\bjorn\Documents\EPG\EPG.xml" Echo - Sender Programguide til Media Serveren... "C:\Program Files (x86)\Xepg\Xepg.exe" -xImport Echo Saa er den ged barberet pause I opsætning af Xepg vælger du bare den mappe som du downloader epg filen til (C:\Users\bjorn\Documents\EPG\EPG.xml i mit tilfælde). Sendt fra din Comodore64! Wow! Det bringer minder frem, a blast from the past :) Jeg nøjes med en kedelig I5-9600K / MSI Z390M Gaming Edge med M2 1T flash. |
||
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Delphi er brugernavnet på manden der har opfundet og skrevet Xepg :)
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
Bjorn A
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Delphi
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Bjørn A
Xepg kan selv downloade filen:
Det er alt du skal gøre. Du kan kalde filen hvad du vil. Hvis du vil automatisere processen så læs: Xepg > Automate > Help: Xepg as an External Task Timer of the DVBViewer Media Server End Action must be None, let DVBViewer Media Server control that, see later. DVBViewer Media Server must be running. Right click DVBViewer Media Server Tray Utility --> Configure with Admin Rights Tasks --> New / Edit Copy Filename and Parameters from Xepg --> Automate to the corresponding fields in the Configure tool (Ctrl+V). Set Name to Xepg. Click OK. For Xepg itself you can have the "Extended privileges for executing tasks in the active user account" unchecked. Xepg has no user interface in silent mode. You may want to have it checked for other reasons. Open the Web interface: Timer --> External Task Timer (drop down) --> New Timer (button) Select the Xepg as Task and here set the wanted End Action "Post record action". Set Name to Xepg and adjust the wanted Start time (Stop time is ignored). Click Save. Assuming you have added grabber(s)/URL(s) to Xepg and parameter is -xGrabThenImport, you have now scheduled a recording which daily "records" the EPG from the internet. Redigeret af Delphi - 05-Januar-2021 kl. 15:05 |
||
Bjorn A
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Delphi!
EPG link slutter på med ".xml.gz". Kan jeg bare droppe ".gz"? Jeg har bare sat batchfilen til at køre hver dag... |
||
Delphi
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja
Ved at gøre som jeg foreslår bliver Xepg kaldt af DVBViewer Media Server. Sandsynligheden for fejl er dermed meget mindre (Xepg vil fejle hvis DMS ikke kører).
|
||
Delphi
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skal se sådan her ud i DMS:
|
||
Delphi
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gætter på at det røde betyder, at du har "Delete Old external EPG prior to import" checked. Det anbefaler jeg også. Jeg har aldrig oplevet fejl i selve filen fra honeybee. Du kan sætte Xepg til at sende dig en mail, hvis en fejl opstår under processen.
|
||
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu heller aldrig oplevet det ar fejlet. Jeg har prøvet at være på en blacklist med domainer, det er noget djævelskab. Honeybee har virkelig en god oppetid. Så jeg beholder også mit kryds.
Tak.
|
||
|
||
Besvar | Side <1 636465 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |