|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Raben ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2011 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Så er det vist tid til en update :) Tak for kommentarer - også dem som ikke har den store tiltro til mig - det gør bare, at jeg bliver en smule mere stædig ;) Jeg har fået rimelig styr på menustrukturen og "Movies" delen (Find Nemo ikonet) - resten er meget Work-In-Progress. For dem der vil prøve at få deres film indexeret kan Tiny Media Center hentes her (KUN x64): http://www.idconstructor-cms.com/admin/media/1/raben/tmc.zip Se evt. instruktion i bunden af denne post. De som pt. virker er selve "Movies" delen, hvor man kan navigere og afpille film. Derudover kan man skifte cover og backdrop direkte. Feedback laout osv er meget velkommen. Så har jeg lige et andet spørgsmål - hvordan har I jeres serier liggende? Jeg har mine liggende a la: c:\series\The Simpsons\ har I det på samme måde, eller har I en anden struktur? /Raben
Movies
Der er ikke nogen Installationsfiler eller andet - det er bare at pakke filerne ud i en mappe og gøre følgende: 1) Installere VLC 1.2.0 2) Åbne filen "TinyMediaCenter.exe.config" i notepad: <add key="MediaPath" value="C:\*D:\*E:\" /> f.eks. hvis man vil skanne alle de film man har liggende i D:\film og E:\film rettes linjen til følgende: <add key="MediaPath" value="D:\Film\*E:\Film\" /> Bemærk *'en, som adskiller hver mappe. 3) Start TinyMediaCener.exe
Musen virker ikke! Piletasterne flytter markeringen |
|
/Raben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |