|
Altibox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2016 kl. 18:12 |
Hej.
Jeg har Altibox internet og har fået udleveret denne router. https://www.proshop.dk/Netvaerk-Router-firewall/P-2812HNU-F1/2290370 Kan man selv åbne portene ,da Altibox har låst dem til deres tv. Vil gerne kunne bruge dem i stedet for en Switch. Mvh Redigeret af nesager - 25-Januar-2016 kl. 18:19 |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Nesager.
Det kan du desværre ikke, da de 3 tv-porte kører på et andet vlan. Du skal derfor bruge en switch, hvis du ønsker flere enheder på med kabel. |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Det anede mig nok,men synes det er lidt træls at man skal have flere el ting i sving,når der nu er 3 ( ledige Porte ) Havde på et tidspunkt en router magen til fra fullrate,uden de begrænsninger,så jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor Altibox har disse begrænsninger. Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |