|
Amazon.co.uk alternativ |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | ||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En gang i efteråret. cs = customer service
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
Man kan stadig komme igennem til en kundeservice chat-person. Man skal bare lige igennem botten først.
|
||
![]() |
||
Skyhigh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2016 Status: Offline Point: 79 |
|
Hvad er det lige, du/I forventer, Amazon kan gøre ved, at UK har valgt at blive tredjeparts-land?
Redigeret af Skyhigh - 06-Marts-2021 kl. 00:27 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
De har opkrævet dansk moms i velsagtens ti år allerede, så det er kun PostNords idioti der står i vejen her. Det kommende automatiske opkrævningssystem kommer til at fungere præcis som det gør nu hos Amazon, hvor afsender opkræver dansk moms.
I forhold til den aktuelle sag ved jeg, at Amazon UK har refunderet andre kunders omkostninger i forbindelse med PostNords pjat. Redigeret af Naiera - 06-Marts-2021 kl. 00:42 |
||
![]() |
||
Skyhigh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2016 Status: Offline Point: 79 |
|
OK. For så vidt Amazon har opkrævet rigtig moms og clearance fees, så har du måske ret. Jeg holder nu alligevel igen indtil videre.
Meld gerne tilbage uanset resultat.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har da også tænkt mig at holde igen, indtil det nye system kommer op at køre. PostNord er ikke til at stikke i.
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
|
Har netop modtaget en momsregning på 2 stk t-shits som jeg købte på amazon.de til i alt 56€ hertil kommer import moms på 74 kr., det er til at leve med.
Postnord er dog så kække at opkræve 320,- kr i ekspeditionsgebyr! (160,- pr enhed på trods af at det er en ordre) De ryger lige tilbage. Ved nærmere gennemsyn og 4 klik inde på amazon.de, kan jeg godt se at det sendes fra UK, men det står ikke på bestillingssiden, jeg skal ind på selve sælgerens side. Be careful out there.
Redigeret af Pede8000 - 06-Marts-2021 kl. 12:49 |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
|
Når du handler ved en Markedet forhandler skal du altid undersøge hvor de sender fra.
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
|
Enig, men det ville da være fint, hvis der kom en melding når man bestiller, om at det sendes fra UK (eller andre 3- partslande) Ville det ikke være en god service?
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Har også lige bestilt fra amazon.co.uk - den røg også i tolden. Bestilte så 2 pakker fra Kina - de strøg lige igennem. Man skulle næsten tro de er ekstra opmærksomme på UK lige i tiden.
Men jeg må holde mig under bagatelgrænsen, hvis jeg vil have noget fra amazon.co.uk
|
||
![]() |
||
ASKF ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 287 |
|
Jeg modtog en pakke i sidste uge fra amazon.co.uk til 173kr og den røge i gennem uden problemer. Er der mon en forskel på om de er dækket ind under Amazon Prime eller ej? Min pakke var med gratis forsendelse via Prime.
|
||
![]() |
||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|
Siden hvornår har der været gratis forsendelse med Amazon Prime til Danmark?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |