recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon.co.uk alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon.co.uk alternativ

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Oprindeligt skrevet af ASKF ASKF skrev:

Jeg modtog en pakke i sidste uge fra amazon.co.uk til 173kr og den røge i gennem uden problemer.

Er der mon en forskel på om de er dækket ind under Amazon Prime eller ej?

Min pakke var med gratis forsendelse via Prime.

Siden hvornår har der været gratis forsendelse med Amazon Prime til Danmark?

Jeg har været Prime medlem de sidste 3-4 år på amazon.de, og gratis fragt på ordre over ca €40,-

Det inkluderer også Prime video, og koster kr 61 pr måned


Redigeret af orm08 - 11-Marts-2021 kl. 07:50
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 07:52
Ja amazon.de det er vi enige om.

Amazon.co.uk sender da ikke gratis til DK. Og hvis du har Prime via amazon.de så virker det normalt ikke med amazon.co.uk

Der er altid gratis fragt fra amazon.de på ordre over 39 € og det uanfægtet Prime medlemskab.




Redigeret af Jonas_R - 11-Marts-2021 kl. 07:54
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 17:13
På nogle varer er der gratis fragt, på andre er der rabatter. Det varierer ret kraftigt og jeg har ikke kunnet gennemskue hvordan det virker endnu.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu