|
Amazon.co.uk alternativ |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Amazon DE har gratis fragt ved køb over €39, vel at mærke inklusive opjusteringen fra tysk moms til dansk moms.
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
Tak for afklaring!
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 142 |
Jeg køber bl.a. film på Amazon.de og de har ofte UK imports i deres sortiment, så man stadigvæk kan få en film med et engelsk cover. Med f.eks. tyske udgivelser tjekker jeg blu-ray.com, som i de fleste tilfælde viser om der er engelsk tale og/eller danske undertekster.
|
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Jeg har netop lige bestilt class of 1999 Vesteron BD fra Tysk Amazon af frygt for ekstra gebyrer...
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
Du kan se hvor sælgeren sender fra, er det i EU kommer der ikke ekstra gebyr på. På Amazon Markedet kan sælgeren sende fra andre lande, har handlet med en på Amazon.IT og han sendte fra USA, føj det var dyrt. +25% plus 160 Kr. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
Min test kurv med 4 styks 4K blu-ray får tilføjet knap 16 pund når jeg vælger dansk adresse: Import Fees Deposit:
£15.88
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
Hvis du kigger på priserne på filmene vil du se at de er faldet betydeligt.
|
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
Ja det ser jeg, i min test kurv er prisen gået fra 53,93 til 64,40 pund samlet (uden fragt men inkl import duties). Om det er meget eller lidt dyrere er nok afhængig fra person til person og alternativet til at indkøbe hos Amazon UK.
Redigeret af uffidon - 06-Januar-2021 kl. 17:25 |
|
![]() |
|
Hvad er det for fire film? Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes for dig.
Redigeret af Naiera - 06-Januar-2021 kl. 17:30 |
|
![]() |
|
Disse fire: Det er nok fint, jeg tror de skal købes uanset. Edit: Korrekt Forzen 2 link: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B081D5Y21R/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1
Redigeret af uffidon - 06-Januar-2021 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
Jeg prøvede i øvrigt med: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B07JYQN7NQ https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08FRXYM8G https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08GLMNGSF Redigeret af Naiera - 07-Januar-2021 kl. 00:19 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
[QUOTE=Naiera]Så der ér, af en eller anden årsag, forskel. /QUOTE] Forskel i forhold til hvad ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |