|
Amazon.co.uk alternativ |
Besvar | Side <12345 12> |
Forfatter | |
uffidon
Super bruger Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad priser ser du i kurven og ved checkout når du har valgt Danmark som destination? (uden fragt).
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som før nævnt er forskellen fra når jeg kigger på kurven til sidste trin før der bestilles £6.90, inklusive billigste forsendelse. Altså omtrent det samme som før årsskiftet.
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er helt sikker på den ikke er skiftet til € i stedet for £ under betaling, det gør den nemlig her De 4 film du har valgt (med den rigtige Frozen 2) er prisforskellen hos mig på kurven før pålægning af moms og porto og når det er pålagt 8.59£, det er med billigeste porto De 4 film i kurven er til 53.93£ med moms og porto 62.52£ portoen udgør 5.08£ Men i € bliver det 70.89 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så passer det jo...
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hvis jeg regner rigtigt er det samme pris som før nytår. Altså 53,93£ minus VAT og plus moms. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket også har været min pointe hele tiden De har bare flyttet momsen fra varernes priser over i importgebyret til højre i ordreopsummeringen.
Redigeret af Naiera - 07-Januar-2021 kl. 12:42 |
|
uffidon
Funktioner
Tak(0)
|
Enig, jeg forvirrede mig selv. Er det korrekt forstået nu post-brexit at hvis varen (i dette tilfælde blu-ray skiver) kommer fra UK og allerede er indeholdt DK moms så kommer der ikke yderligere gebyrer/told i Danmark?
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, ellers ville det jo ikke give mening at Amazon opkræver moms.
|
|
uffidon
Funktioner
Tak(0)
|
Så åbenlyst er det ikke for mig (jeg har ikke sat mig ind i brexit-aftalen), er der ikke nogle varer som der er told på nu? og så er det vel ikke nok at de indeholder dk moms? Men jeg antager du har ret og bestiller i vildskab
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg har ærligt talt ikke helt styr på toldsituationen, men under alle omstændigheder skal vi op på vist nok 1150,- før told kommer på tale.
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det fedeste ved det her er at vi ikke skal betale PostNord gebyret på 160 kr når man handler ved Amazon UK.
Det skal man være opmærksom på at det kan man komme til, hvis man handler ved en mindre forhandler i England. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |