|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||||||
BR78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 29-December-2008 kl. 16:17 |
||||||||||
Udover deres 3 for 2 som desværre har fået fjernet mange af de nye film så er der også en bunke katalog titler til 9,98£ som med en kurs omkring 7.60 nu er ret billige hvis man kan finde en enkelt eller 2.
Titlerne er: U-571 [Blu-ray] [2000] Mr. Woodcock [Blu-ray] [2007] Shoot 'Em Up [Blu-ray] [2007] Before The Devil Knows You're Dead [Blu-ray] [2007] Rush Hour 3 [Blu-ray] [2007] Hairspray: 2 disc Shake & Shimmy Edition [Blu-ray] [2007] St Trinians [Blu-ray] [2007] Hostage [Blu-ray] [2005] Lucky Number Slevin [Blu-ray] [2006] 30 Days Of Night [Blu-ray] [2007] The Departed [Blu-ray] [2006] Underworld [Blu-ray] [2003] Next [Blu-ray] [2007] Death Sentence [Blu-ray] [2007] Underworld - Evolution [Blu-ray] [2006] Gangs Of New York [Blu-ray] [2002] Semi-Pro [Blu-ray] [2008] The Golden Compass [Blu-ray] [2007] Blade Runner: The Final Cut [Blu-ray] [1982] Bugsy Malone [Blu-ray] [1976] Escape To Athena [Blu-ray] [1974] Starship Troopers [Blu-ray] [1997] Goodfellas [Blu-ray] [1990] The Ipcress File [Blu-ray] [1965] The Shawshank Redemption [Blu-ray] [1994] The Boys From Brazil [Blu-ray] [1978] Black Sheep [Blu-ray] [2007] 2001 - A Space Odyssey [Blu-ray] [1968] Strictly Ballroom [Blu-ray] [1992] The Crow [Blu-ray] [1993] Dan In Real Life [Blu-ray] [2007] Starter For Ten [Blu-ray] [2006] We Were Soldiers [Blu-ray] [2002] Seraphim Falls [Blu-ray] [2007] Great Expectations [Blu-ray] [1946] The Eagle Has Landed [Blu-ray] [1977] Capricorn One [Blu-ray] [1976] Alpha Dog [Blu-ray] [2007] Wedding Crashers [Blu-ray] [2005] Redigeret af BR78 - 29-December-2008 kl. 16:18 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
||||||||||
Det var heldigt, ikke mere end en halv time siden jeg bestilte Shawshank Redemption :) Anede ikke det var tilbud, men synes da også det var ret billigt :P Ente med at betale 100 DKKR for den. Og det er inklusive fragt. Fin pris :)
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||||||||||
Listen er allerede blevet postet på forummet tidligere i dag: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52694& PN=1&TPN=500 |
|||||||||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
BR78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
||||||||||
Det havde jeg ikke lige set, overvejede slet ikke at tjekke derinde da det som regel altid er her der bliver skrevet om "tilbud" på bluray og det andet forum er mere til at diskutere indholdet af film og udsendelser, skal kigge bedre efter en anden god gang :) |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
||||||||||
Hej Alle Nå man bestiller på amazon.com.uk , kan man så være sikker på at der ikke kommer moms eller told på varen dvs den skal sende fra et land som er med i eu. ? Og kan deres elartikler bruges direkte i dk (sonos). Er ved at handele nedenstående . KHjælp fra andre som har handlet via amazon og købt hifi og et samlet køb over 6000 kr. Mvh lars
|
|||||||||||
Mvh
Lars |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||||||||||
Jeg har aldrig hørt, at amazon.co.uk skulle sende fra andet end UK. Men vær opmærksom på, at amazon også formidler salg for partnere. Jeg ved ikke, om nogle af disse partnere sender andetsteds fra. Spænding og frekvens er ens i DK og UK, men stikkene er anderledes, så du skal have en engelsk rejseadapter eller et nyt kabel. Der har været en tråd om, hvor rejseadapterne kan købes i DK: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51353& PN=2 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Henry64 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
||||||||||
Er lidt overrasket over at skulle betale dansk mons når jeg handler på en engelsk side. Det flytter jo lidt på prisen da UK moms kun er 17,5% såvidt jeg husker.
|
|||||||||||
Henry
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||||||||||
Når en butik i EU kommer over en vis omsætning til et andet EU-land, bliver den momspligtig i dette land. Hvis jeg husker rigtigt, er grænsen nogle få hundrede tusinde pr. år, så amazon ligger langt over og skal dermed betale dansk moms.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||||||||||
Alternativet er jo at få pakken stoppet i tolden og så betale et øgergebyr på 150 kr + dk moms (og så har du betalt BÅDE uk moms OG dk moms) Så med andre ord betaler du enten dk moms direkte hos sælgeren eller også sørger tolden for du betaler moms (2 gange) + gebyr! Så hvad foretrækker du ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Henry64 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
||||||||||
Pakker fra UK bliver så vidt jeg ved ikke standset i tolden (EU), eller for den sags skyld belagt med bøde/moms - når der er betalt UK(EU) moms. |
|||||||||||
Henry
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
||||||||||
UK VAT er kun 15% lige for tiden - sænket fra 1/12-08. Den stiger igen til 17,5% 1/1-10. De har slet ikke VAT på mad, bøger og diverse andre ting. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
||||||||||
Troede jeg også, men har lige fået en fra tyskland, selvom den var købt af Amazon.co.uk (ikke en af deres partnere). Så det kan altså ske, om de også kan finde på at sende fra lande udenfor EU ved jeg ikke, men tvivler på det, da de jo trækker moms efter EU reglerne. |
|||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |