|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() Sendt: 02-Januar-2008 kl. 21:52 |
|
Amazon har lavet et nyt Blu-ray tilbud. Desværre rigtigt mange regions beskyttede titler imellem. Buy One Blu-ray Disc and Receive a Second for Free
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12384 |
![]() |
|
Jeg elsker regionsbeskyttede titler
![]() |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Ja.. Det er fantastisk.. Heldigvis ser det ud til at der er lys for enden af tunnelen.. Worlds First Multiregion modification for Blu-ray players Hvis den BDP-S500 bare havde support for DTS-HD Master Audio havde jeg formodenligt bestilt den allerede. Redigeret af hedberg - 02-Januar-2008 kl. 22:07 |
||
![]() |
||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|
Nu har jeg bestilt fra amazon.com hd-dvd 2 for 1 pris, men ifølge i sitet er det usa, men på min bank står følgende: AMAZON.COM |
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||
![]() |
||
Johannes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Vil det sige de bliver sendt fra UK ? = ingen told og bedre ingen "fortoldningsafgift" ? |
||
![]() |
||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|
Ja det jeg spørger om også... tvivler dog, har før set der har stået fra tyskland fra axel fx..
|
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||
![]() |
||
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Nope ingen told det er ulovligt ifølge EU lovgivning, men der kommer 25% dansk moms på.. det er dog stadig billigere end de danske butikker mener jeg, når du altså udnytter det der 3 for 2 tilbud. Redigeret af Gaco - 03-Januar-2008 kl. 20:44 |
||
![]() |
||
Johannes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Det store stpørgsmål er ikke om der er told på eller ej, men om det bliver sendt fra EU eller USA. sendes det fra EU er der som du siger ingen told. Men sendes det fra USA, skal det igennem diverse ågerkarle herhjemme (fortoldningsafgift på 150+36 pr vare..host host -.-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
hovsa
Redigeret af Johannes - 03-Januar-2008 kl. 21:17 |
||
![]() |
||
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Nemlig :) Redigeret af Gaco - 03-Januar-2008 kl. 23:27 |
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Nu har jeg bestilt et par film derfra.... så må vi se hvor galt det går
![]() |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
jeg har et dumt spørgsmål selvom man ikke kan spørge dumt!!! Regioner ang. bluray handler om A og B og hvor en af disse to ikke kan afspilles på "vores" europæiske maskiner som vel sagtens er B??? |
||
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |