|
Amazon Fire TV |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2014 kl. 08:53 |
Hej
Jeg skal til USA i næste uge, og påtænker at prøve at købe en Amazon Fire TV med hjem. Jeg er bekendt med at den ikke sælges uden for USA, men er det mon det samme som at funktionaliteterne ikke virker ? /Christian
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil det sandsynligvis nok være eftersom de næppe har europæiske aftaler omkring visning af indhold. Så du skal nok som absolut minimum have en VPN tunnel gennem til USA.
Ud over det, kan der selvfølgelig være en smule med strøm og stik og deslige. |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Hvis det fungerer ligesom med Kindle så skal du nok også have en amerikansk amazon konto< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Fx Netflix vil nok virke uden problemer. Men den kører en afart Android ligesom deres tablets. Og da deres tablets kom, gik der godt nok ikke lang tid, før det var hacket og der kom en ægte Android ROM. Det ville undre mig meget, hvis ikke det også kommer hertil. Og så kommer der jo også adgang til Google Play og dermed alle de danske tjenester.
Men jeg ville så ikke selv købe den på det håb, før det er set. Køber du den dermed, for at få adgang til alle de tjenester den har i forvejen gennem Unblock US, så er der ingen problemer. Så kan man jo bare håbe på udvidet funktioner senere.
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Tak for svarerne...
Jeg tror jeg venter til officiel lancering i Danmark :-)
|
|
![]() |
|
reb00t ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2013 Status: Offline Point: 29 |
Har et amazon fire tv. Det virker 100% Købte en adapter fra 115v til 220v for 25kr.
Da deres omformer virker fra 100v til 240v. Så det er bare benene der ikke passer. Det kører virkelig lækkert. Og er gennemtænkt Men ja alt media er restricted. Men bruger min til Plex medie center. :D
Redigeret af reb00t - 14-April-2014 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
Høeg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Status: Offline Point: 17 |
Nogen der bruger dette produkt?
Jeg får min i næste uge. Det er nu muligt at root'e den, og XBMC skulle køre fantastisk fra den. Meget bedre end AT2.
Da den kører android tænker jeg om det også er muligt at installere adroid apps på den. Fx den nye DR app? Nogen der kender noget til det?
Nogen der har erfaringer med at lave en Amazon Prime konto? Vil meget gerne have adgang til fx tv-serien The Amarcians... som er mega fed.
|
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Hej. Hvis du allerede er bruger på Amazon.com (går jeg ud fra at du er, medmindre du har købt boksen andetsteds), så er det bare at klikke på "try Prime" og så har du 30 dage gratis Prime fordele.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
jeg er pt i usa, og tænker på at købe en med hjem. skal primær bruge den til xbmc. Så det er vigtigt at det bare virker og at den kan boote direkte ind i den. Kan folk kommentere på dette?
Kan man bruge dansk netflix uden vpn etc?
|
|
![]() |
|
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Hej Henning. Købte selv et Fire tv, da jeg var i USA for en måned siden. Dansk Netflix virker fint uden VPN. XBMC virker også fint, men har dog ikke rodet så meget med det. Blot til orientering, så købte jeg også en Chromecast. Synes at Netflix billedekvaliteten er lidt bedre på en Chromecast end på Fire tv'et...
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
nogen der ved om det er muligt at købe Amazon fire Tv boks nogle steder uden at skulle betale en formue i told ??
vil gerne ha en til plex osv.. prisen på de 99 $ synes jeg ikke er galt men told osv oveni koster jo også. nogen der kan hjælpe ?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12410 |
Hvis du kan finde en i EU der sælger den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |