|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 12-December-2007 kl. 00:17 |
Kan man som dansker gøre brug af Amazon.com's fantastiske en-dags HD DVD 'buy one get one free' tilbud?
Jeg har aldrig tidligere købt ind fra staterne eller Amazon. HD DVD'erne kan vel blive snuppet i tolden? Reglerne omkring indkøb for et vist beløb gælder vel kun når man selv fysisk tager tingene med hjem fra USA? Eller hur? Jeg ville sætte pris på et hurtigt svar...det er snart sengetid ![]() Nå ja, vil selvfølgelig gerne lige dele nyheden med jer: http://hddvd.highdefdigest.com/news/show/Amazon/High-Def_Ret ailing/Warner/Universal/New_2-For-1_HD_DVD_Sale_at_Amazon_/1 254 http://www.amazon.com/gp/feature.html?ie=UTF8&docId=1000 175031&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=right-2&pf_ rd_r=0V77QADYTC8KQSTBXK3T&pf_rd_t=101&pf_rd_p=338695 501&pf_rd_i=193642011&tag=panandscathed-20&linkC ode=ur2&camp=1789&creative=9325 |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Jeg var lige inde på siden og prøve, men det så ikke ud til at fungere... Jeg tilføjede to film fra samme side (The Departed og Corpse Bride), men da jeg kom til betalingssiden stod begge film med deres standard pris. Og da jeg stod og skulle godkende handlen endeligt, så det ud somom at der blev opkrævet for begge film... Hvis der er nogen som får det til at virke, så giv lige lyd, da tilbudet jo er ganske godt Redigeret af Krjstoff - 12-December-2007 kl. 09:01 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Så benyt da hellere det tilbud amazon.co.uk har for tiden, 3 for 2
![]() Du kan være sikker på told med amazon.com |
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Gælder det tilbud også hd-dvd? |
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Ja
|
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
har du et link kan nemlig kun finde blu-ray tilbuddet på deres UK side
|
|
![]() |
|
Abaddon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Det var da noget af en påstand du kommer med her.......især når jeg har bestilt fra amazon.com i mange år og som regel ikke skal betale told. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Jeg har da været ude for told mange gange der.
Måske er du heldig, eller jeg er uheldig ![]() |
|
![]() |
|
Fender56 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
HMV.co.uk har også 3for2 tilbuddet.: http://www.hmv.co.uk/hmvweb/specialOffers.do?&code=07WXX Jeg har aldrig betalt told derfra. Redigeret af Fender56 - 13-December-2007 kl. 09:17 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er nogenlunde samme priser som på Amazon.co.uk
Skal heller betales told fra varer som bliver sendt fra England af |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |