|
Amazon laver ny Prime Video service for USA. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2016 kl. 08:00 |
Hej. Amazon laver ny Prime Video service med månedsabonnement for USA. 'Amazon Establishes Separate Prime, Video Subscription Services With Monthly Options. Amazon is taking a direct swipe at Netflix with an aggressive new pricing scheme ' http://deadline.com/2016/04/amazon-prime-video-netflix-competitor-1201739345/ Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 18-April-2016 kl. 08:01 |
|
![]() |
|
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På tide!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det forstår jeg ikke helt det der? Har man ikke altid kunnet tegne abonnement en måned af gangen?
Jeg har godt nok kun haft den første måned gratis har for nyligt, da jeg ville se de 2 sæsoner af Bosch og første sæson af Man in the High Castle. Men synes da bestemt jeg allerede der, havde mulighed for at vælge en måned af gangen? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Har du ikke tegnet abonnement til hele Prime?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Nej da. Kan man overhovedet benytte det i Danmark. Alt det med gratis fragt og specialtilbud gennem Prime, kan man da alligevel kun benytte, hvis man bor i det land, man vil have Amazon Prime i, ikke?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Men du betaler jo det samme...
|
|
![]() |
|
Det samme? Jamen jeg snakker om, at jeg mener da altid man har kunnet betale på månedsbasis og ikke har skullet binde sig for et år? Eller er jeg helt galt på den her?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Det her handler om at få Amazon Video uden også at betale for Prime; altså forsendelsen og andre prime-goder.
|
|
![]() |
|
Det er jeg med på, men det synes jeg da ikke var et krav heller? Men ja, det var bare den gratis måned jeg prøvede dengang, så måske jeg bare overså noget.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Nej, det kan, som så meget andet Amazon, ikke bruges i Danmark. Men pointen er, at et abonnement på KUN Prime Video først er muligt nu. Det er billigere end det fulde Prime abonnement. |
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Set over et år, så er det dyrere at betale på månedsbasis for bare Amazon Video end at betale for et helt år af Amazon Prime som det var før. Et fuldt år af Amazon Prime = 99$, Amazon Video 9x12 = 108$.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |