recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon og Digiflex
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon og Digiflex

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 23:13
Jeg valgte netop at chatte direkte med amazon.uk, og ikke henvende mig yderligere til Digiflex, da jeg mente, at der skulle lidt mere hårdhed til!
Og det hjalp til sidst Smile

Men som nævnt, så er der heldigvis alternativer, som Avcables og avXperten Smile

Redigeret af tonice25 - 17-August-2013 kl. 23:14
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 00:58
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Jeg valgte netop at chatte direkte med amazon.uk, og ikke henvende mig yderligere til Digiflex, da jeg mente, at der skulle lidt mere hårdhed til!
Og det hjalp til sidst Smile

Men som nævnt, så er der heldigvis alternativer, som Avcables og avXperten Smile

Du valgte netop at change direkte med amazon, gav du så overhovedet digiflex chancen?
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 02:59
Som helt uforstående, er jeg stadig i tvivl om hensigten med denne tråd.
- Mener du at Amazon har gjort det godt eller dårligt?
- Mener du at Digiflex gennem Amazon har gjort det godt eller dårligt?
- Har du lidt noget tab, andet en spildt tid?

Set udefra, så er nogle varer gået tabt, som Amazon har godtgjort dig. Måske har jeg overset noget, men umiddelbart er det ikke fair at hænge Amazon ud.

Har personligt handlet men et leverandør gennem Amazon, som ikke sendte varen. Efter lidt ventetid indgav jeg en klage til Amazon, som øjeblikligt tilbageførte beløbet.

/Ersgaard
/Ersgaard
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 08:43
Til aerik: Ja Digiflex har fået en chance - ovenikøbet den ekstra tid, som gælder overordnet set via amazon.

Til Ersgaard og andre: Prøv lige at læse indenad, før I konkluderer noget personligt.

Jeg hænger overhovedet ikke amazon ud - jeg påpeger, at der er problemer med en af amazons leverandører.

Jeg vil blive ved med, at handle ved amazon - men teknisk tilbehør, der vil jeg nok lige overveje det en ekstra gang.
- I hvert fald holde øje med, hvilket leverandørnavn det er. - I dette tilfælde Digiflex, som altså har problemer med leverancer.   
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Til aerik: Ja Digiflex har fået en chance - ovenikøbet den ekstra tid, som gælder overordnet set via amazon.

Til Ersgaard og andre: Prøv lige at læse indenad, før I konkluderer noget personligt.

Jeg hænger overhovedet ikke amazon ud - jeg påpeger, at der er problemer med en af amazons leverandører.

Jeg vil blive ved med, at handle ved amazon - men teknisk tilbehør, der vil jeg nok lige overveje det en ekstra gang.
- I hvert fald holde øje med, hvilket leverandørnavn det er. - I dette tilfælde Digiflex, som altså har problemer med leverancer.   

Hvor mange leverancer fra Digiflex er blevet væk for dig?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 06:50
Kan ikke helt se problemet, en pakke er blevet væk, det sker dagligt uanset om der handles i Hong Kong eller Høng - det har næppe noget med hvor du har købt den at gøre men med fragt/postmanden. Du har fået pengene tilbage = problemet er løst. 

Havde de ikke villet betale dig pengene tilbage, så havde der været noget at klage over. (Og så havde du iøvrigt bare kontaktet din bank og fået pengene tilbageført).
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2008
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:04
+1 

Amazon er generelt nok nogle af de bedste til kundeservice. Jeg har aldrig oplevet, at de ikke har løst et problem tilfredsstillende. Og når man bestiller fra udlandet, så sker det altså, at pakker forsvinder undervejs. 
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:38
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:12
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

hvis I havde læst nogle af tonice25 andre indlæg ville I ikke være så forundret :-)

Jeg har handlet mange gange hos amazon uden problemer, og hvis der havde været problemer, så er jeg sikker på de ville have håndteret det netop som du beskriver, og så kan man da kun være tilfreds med kundeservicen.

Jeg vil gerne frabedes spydige, personlige bemærkninger - tak!!!!
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 19:58
Tonic du skal jo huske at når en pakke er blevet væk, så er det faktisk deres ret at have den efterlyst i 30 dage. Så hvis der er gået mindre tid, har du kun oplevet det der hedder god service, kan da godt forstå digiflex ikke bare overfører tilbage uden efterlysning af pakken først. Da den jo netop kan være røget med et fly til fx Hongkong.

Men du har fået dine penge retur, så det er jo kun god service
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Tonic du skal jo huske at når en pakke er blevet væk, så er det faktisk deres ret at have den efterlyst i 30 dage. Så hvis der er gået mindre tid, har du kun oplevet det der hedder god service, kan da godt forstå digiflex ikke bare overfører tilbage uden efterlysning af pakken først. Da den jo netop kan være røget med et fly til fx Hongkong.

Men du har fået dine penge retur, så det er jo kun god service

Nu står der faktisk ikke noget om 30 dage inde på amazon - udover den forventede forsendelsestid, som kan variere med f.eks. 8 til 10 dage.

Men nuvel, jeg har for længst fået mine penge, så alt er ok   
Til top
sirjonasharlev Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2013
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirjonasharlev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 09:41
Har lige læst tråden igennem, for at høre folks meninger om amazon.

Jeg har selv handlet ps3 spil på amazon.co.uk.

Jeg står så nu og skal købe en ps4, og overvejer at købe den på amazon.de
Nogen som har erfaringer med lige netop amazon.de?

Jeg har aldrig haft problemer med amazon før, og de fremstår generelt troværdige og tager klagesager alvorligt.

Men nu hvor ps4 er en dyr maskine, vil jeg bare lige sikre mig, at der ikke er et eller andet "men" som jeg måske bør tage højde for?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu