|
Amazon og Digiflex |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg valgte netop at chatte direkte med amazon.uk, og ikke henvende mig yderligere til Digiflex, da jeg mente, at der skulle lidt mere hårdhed til!
Og det hjalp til sidst ![]() Men som nævnt, så er der heldigvis alternativer, som Avcables og avXperten
![]() Redigeret af tonice25 - 17-August-2013 kl. 23:14 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Du valgte netop at change direkte med amazon, gav du så overhovedet digiflex chancen? |
|
![]() |
|
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Som helt uforstående, er jeg stadig i tvivl om hensigten med denne tråd.
- Mener du at Amazon har gjort det godt eller dårligt? - Mener du at Digiflex gennem Amazon har gjort det godt eller dårligt? - Har du lidt noget tab, andet en spildt tid? Set udefra, så er nogle varer gået tabt, som Amazon har godtgjort dig. Måske har jeg overset noget, men umiddelbart er det ikke fair at hænge Amazon ud. Har personligt handlet men et leverandør gennem Amazon, som ikke sendte varen. Efter lidt ventetid indgav jeg en klage til Amazon, som øjeblikligt tilbageførte beløbet. /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Til aerik: Ja Digiflex har fået en chance - ovenikøbet den ekstra tid, som gælder overordnet set via amazon.
Til Ersgaard og andre: Prøv lige at læse indenad, før I konkluderer noget personligt. Jeg hænger overhovedet ikke amazon ud - jeg påpeger, at der er problemer med en af amazons leverandører. Jeg vil blive ved med, at handle ved amazon - men teknisk tilbehør, der vil jeg nok lige overveje det en ekstra gang. - I hvert fald holde øje med, hvilket leverandørnavn det er. - I dette tilfælde Digiflex, som altså har problemer med leverancer.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Hvor mange leverancer fra Digiflex er blevet væk for dig?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Kan ikke helt se problemet, en pakke er blevet væk, det sker dagligt uanset om der handles i Hong Kong eller Høng - det har næppe noget med hvor du har købt den at gøre men med fragt/postmanden. Du har fået pengene tilbage = problemet er løst.
Havde de ikke villet betale dig pengene tilbage, så havde der været noget at klage over. (Og så havde du iøvrigt bare kontaktet din bank og fået pengene tilbageført).
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
+1
Amazon er generelt nok nogle af de bedste til kundeservice. Jeg har aldrig oplevet, at de ikke har løst et problem tilfredsstillende. Og når man bestiller fra udlandet, så sker det altså, at pakker forsvinder undervejs.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:12 |
|
![]() |
|
Jeg vil gerne frabedes spydige, personlige bemærkninger - tak!!!!
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Tonic du skal jo huske at når en pakke er blevet væk, så er det faktisk deres ret at have den efterlyst i 30 dage. Så hvis der er gået mindre tid, har du kun oplevet det der hedder god service, kan da godt forstå digiflex ikke bare overfører tilbage uden efterlysning af pakken først. Da den jo netop kan være røget med et fly til fx Hongkong.
Men du har fået dine penge retur, så det er jo kun god service ![]() |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Nu står der faktisk ikke noget om 30 dage inde på amazon - udover den forventede forsendelsestid, som kan variere med f.eks. 8 til 10 dage. Men nuvel, jeg har for længst fået mine penge, så alt er ok ![]() |
|
![]() |
|
sirjonasharlev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Har lige læst tråden igennem, for at høre folks meninger om amazon.
Jeg har selv handlet ps3 spil på amazon.co.uk. Jeg står så nu og skal købe en ps4, og overvejer at købe den på amazon.de Nogen som har erfaringer med lige netop amazon.de? Jeg har aldrig haft problemer med amazon før, og de fremstår generelt troværdige og tager klagesager alvorligt. Men nu hvor ps4 er en dyr maskine, vil jeg bare lige sikre mig, at der ikke er et eller andet "men" som jeg måske bør tage højde for?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |