|
Amazon Prime Video dk undertekster ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2020 kl. 08:08 |
Har modtaget et tilbud fra Fibia/Waoo om adgang til Amazon Prime Video (APV).
Har søgt overfladisk på nettet om APV, men kan ikke umiddelbart se hvilke film og serier der kan streames, og heller ikke om der er Danske undertekster på alle film/serier Er der nogen herinde som ved noget om det ? Benny
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en ok tjeneste med nogle udmærkede serier. Kan nævne, The Man in the High Castle, Tales from the Loop, Hunters, Good Omens, Jack Ryan, Carnival Row, The Boys bare for at nævne nogen. Og der er danske undertekster. Til 45 kr om måneden syntes jeg den er fin.
Her er lidt omtale af nogen af ovennævnte og andre.
Redigeret af DanishCanadian - 06-Juni-2020 kl. 11:04 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
det er ikke alt der er danske undertekster på.
Jeg mener jeg giver 25 kr om måneden.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
Medlemskabet fornyes til 5,99 € per måned
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Vi har den i perioder. Det er en fin tjeneste, men der er ikke nok indhold til at jeg betaler kontinuerligt. Tidligere har jeg betalt ca. 22 kr. pr. måned, men senest gav jeg ca. 45 kr. for en måned, så enten er den steget eller også var det andet et tilbud.
(Edit: Det lader til at de første 6 måneder gav jeg 2,99 € - derefter giver jeg 5,99 €) Alt hvad jeg har set, har haft danske undertekster. Jeg kan anbefale disse Amazon serier: Homecoming Fleabag The Looming Tower The Terror (men kun 1. sæson, som er en afsluttet fortælling) The Boys (Der er flere gode serier, men de ligger også på de andre streaming tjenester, så jeg vil ikke repetere dem alle her i en tråd specifikt om Prime.) P.S. Hvis du henter deres app, kan du se hvad deres udvalg er, også selvom du ikke er abonnent endnu.
Redigeret af jbl - 06-Juni-2020 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6693 |
Jeg gav også 25 kr. sidst, jeg abonnerede.
Og der er danske undertekster på det meste. ![]() Redigeret af Brixen - 06-Juni-2020 kl. 10:35 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Du kan ikke længere få det til 25 kr, det var et tilbud de kørte med 25 de første 6 mdr.
Nu koster det ca 45 kr afhængigt af Euro kursen. Picard kører exklusivt på Prime
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
hvis du har en fire stick 4K, så kan den ikke bruges i dk, kun basic er understøttet, dog kan man fra app caste til en fire stick 4k, og så virker det fint.
en vpn kan bruges til at omgå denne restriktion. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6693 |
Jeg kan købe til 25 kr. i dag. ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Jeg giver stadig kun kr 25 så det kan(nogen) altså godt
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
Det, der gør Amazon Prime Video særligt attraktiv er prisen. Den første uge er gratis, derefter får du et halvt år til €2,99 om måneden (omkring 23 danske kroner). Efter et halvt år stiger prisen til €5,99 (omkring 45 danske kroner.) |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Det er så lidt træls at en del specieltproducerede Amazon Series, har premiere på henholdsvis HBO og Viaplay, inden de kommer på Amazon Prime Video, det giver ikke mening for mig. Så prisen på de kr 25 er ok når jeg af og til abonnerer, men til kr 45 så er det ikke attraktivt mere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |