|
Amazon Prime Video dk undertekster ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der gik laaaang tid før de begyndte at tage €6 hos mig, men det skete alligevel en dag :p |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
|
Jeg har Amazon , gratis i 6 mdr er fint meget fint. Der er enkelte film som jeg har set , to serie er jeg også interreseret i. Men stopper når de 6 mdr er gået.
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
dtomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
|
Endnu tre serier på Prime værd at nævne:
The Expanse Bosch Justified
Redigeret af dtomsen - 07-Juni-2020 kl. 16:52 |
||
![]() |
||
HenrikN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 167 |
|
Jeg giver fortsat 25kr / mdr. Er ok tilfreds. Har haft dem i nogle år, og startede kun fordi jeg ville se Grand Tour. Det er der ikke så meget tilbage af.... Men ser af og til film derfra. Men kostede det mere end de 25, så ville jeg nok vælge det fra. Men ved snart ikke hvad jeg skal vælge... De satser snart på serier alle sammen, så man bliver hængende til evig tid. Har også Netflix og Apple.... Synes det efterhånden kun er serier der satses på :( Det ser jeg sjældent. Prøvede så lige Cmore. Men blev opsagt efter få dage på kun af deres lydside, som ikke lige er det de satser på. Så køber nok film på skiver (og lidt i Itunes) fremadrettet lidt endnu..
Redigeret af HenrikN - 09-Juni-2020 kl. 01:07 |
||
Mvh
Henrik Nielsen |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
|
Jeg har haft Amazon Prime siden første dag, og betalte ca. 25 kr./mdr. Nu betaler jeg ca. 45 kr. Jeg ved ikke hvornår prisen ændrede sig for mig.
Fik det mest pga. The Grand Tour, og tror snart jeg dropper Prime igen.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7230 |
|
tænker også et tiden for Prime er ved at slutte her
De har ikke det store at byde på Og startede kun på grund af GT som mange andre
|
||
![]() |
||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
|
Bosch er rigtig god, men hvorfor skal en Original Amazon Series have premiere på HBO først??
|
||
![]() |
||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
|
Ja, Bosch var en af de serier jeg aktivt valgte at springe over tidligere, da man med fordel kan se den på HBO. Men god er den.
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
|
'The Boys' er simpelthen genial. Virkelig god satirisk humor
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |