recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon Prime Video dk undertekster ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon Prime Video dk undertekster ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2020 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Du kan ikke længere få det til 25 kr, det var et tilbud de kørte med 25 de første 6 mdr.
Nu koster det ca 45 kr afhængigt af Euro kursen.
Picard kører exklusivt på Prime

Jeg giver stadig kun kr 25 så det kan(nogen) altså godt

Der gik laaaang tid før de begyndte at tage €6 hos mig, men det skete alligevel en dag :p
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2020 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Har modtaget et tilbud fra Fibia/Waoo om adgang til Amazon Prime Video (APV).

Har søgt overfladisk på nettet om APV, men kan ikke umiddelbart se hvilke film og serier der kan streames, og heller ikke om der er Danske undertekster på alle film/serier

Er der nogen herinde som ved noget om det ?

Benny
Jeg har Amazon , gratis i 6 mdr er fint meget fint. Der er enkelte film som jeg har set , to serie er jeg også interreseret i. Men stopper når de 6 mdr er gået.
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
dtomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2006
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dtomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2020 kl. 16:51
Endnu tre serier på Prime værd at nævne:

The Expanse
Bosch
Justified

Redigeret af dtomsen - 07-Juni-2020 kl. 16:52
Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2020 kl. 16:56
Jeg giver fortsat 25kr / mdr. Er ok tilfreds. Har haft dem i nogle år, og startede kun fordi jeg ville se Grand Tour. Det er der ikke så meget tilbage af.... Men ser af og til film derfra. Men kostede det mere end de 25, så ville jeg nok vælge det fra. Men ved snart ikke hvad jeg skal vælge... De satser snart på serier alle sammen, så man bliver hængende til evig tid. Har også Netflix og Apple.... Synes det efterhånden kun er serier der satses på :( Det ser jeg sjældent. Prøvede så lige Cmore. Men blev opsagt efter få dage på kun af deres lydside, som ikke lige er det de satser på. Så køber nok film på skiver (og lidt i Itunes) fremadrettet lidt endnu..

Redigeret af HenrikN - 09-Juni-2020 kl. 01:07
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2020 kl. 17:15
Jeg har haft Amazon Prime siden første dag, og betalte ca. 25 kr./mdr. Nu betaler jeg ca. 45 kr. Jeg ved ikke hvornår prisen ændrede sig for mig.

Fik det mest pga. The Grand Tour, og tror snart jeg dropper Prime igen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2020 kl. 17:17
tænker også et tiden for Prime er ved at slutte her

De har ikke det store at byde på

Og startede kun på grund af GT som mange andre 
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2009
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2020 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af dtomsen dtomsen skrev:

Endnu tre serier på Prime værd at nævne:

The Expanse
Bosch
Justified

Bosch er rigtig god, men hvorfor skal en Original Amazon Series have premiere på HBO først??
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2020 kl. 16:42
Ja, Bosch var en af de serier jeg aktivt valgte at springe over tidligere, da man med fordel kan se den på HBO. Men god er den.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2020 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Jeg kan anbefale disse Amazon serier:
Homecoming
Fleabag 
The Looming Tower
The Terror (men kun 1. sæson, som er en afsluttet fortælling)
The Boys

'The Boys' er simpelthen genial. Virkelig god satirisk humor LOL
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu