recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon Prime
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon Prime

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon Prime
    Sendt: 14-November-2019 kl. 16:51
Er der “flere” Amazon Prime, som med Netflix (forskellige rettigheder alt efter hvor du er), og er det ligegyldigt hvilken Amazon.landekode jeg tilmelder mig?

Redigeret af isteen - 15-November-2019 kl. 09:45
Steen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2019 kl. 21:34
Du skal gå ind på primevideo.com og tilmelde dig.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:04
Jeg kan ikke se forskel på indholdet, på den “lille” Prime video,  når jeg logger ind via VPN, så jeg tror ikke der er en Netflix “funktion”.
Men når jeg har haft abonnement på den “rigtige” Amazon Prime Video, via min US Amazon konto, så er der forskel på indhold om jeg tilgår via US VPN, eller logger direkte på unden VPN.
Flere film, og mere indhold der kan tilgås, på US forbindelsen.


Redigeret af Jever - 15-November-2019 kl. 18:04
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:13
Tak for info. Vil jeg have danske undertekster, skal jeg nok ikke benytte den amerikanske?
Steen
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:21
Nej, det har du ret i.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 21:30
Jeg oprettede mig oprindeligt fordi jeg bl.a ville se Counterpart, men den var så ikke tilgængelig i DK.
Det er ikke alt der har DK undertekster.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2019 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg oprettede mig oprindeligt fordi jeg bl.a ville se Counterpart, men den var så ikke tilgængelig i DK.
Det er ikke alt der har DK undertekster.


Counterpart har jeg netop set færdig på Viaplay.
Virkelig god serie, der dog kun fik to sæsoner
Steen
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2019 kl. 10:07
har prime fra Tyskland, så får jeg gratis fragt fra amazon.de med i købet
Lidt forskel på indhold og bruger interface på tysk, men film og serier på original sproget engeldk
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2020 kl. 16:17
Jeg kan se, at der er nogle her, der abonnerer på den amerikanske Amazon Prime. Hvordan gør I det?

Jeg kan sagtens komme til at se amerikansk Amazon Prime, via mit danske medlemsskab til Primevideo og en DNS-service.

Men jeg vil egentligt gerne abonnere rigtigt på amerikansk Prime, fordi man der kan tilkøbe forskellige kanaler/ abonnementer. Jeg er specifik interesseret at komme til at se Shudder.

Jeg har en amerikansk adresse som hovedadresse på amazon.com, men jeg kan ikke få lov til at betale for hverken Amazon Prime US eller Shudder, fordi mit tilknyttede VISA-kort er fra Danmark. 

Nogen der kender en mulighed rundt om det? 
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2020 kl. 16:26
Du kan kun se deres videostream ved at tilmelde dig her
https://www.primevideo.com/
Steen
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2020 kl. 19:57
Nu ved jeg godt at denne tråd omhandler Amazon Prime Video, men for dem som er til serier og og ja faktisk også en del gode film, så har jeg altid gået uden om tjenesten C-More, men må godt nok sige at den overrasker virkelig meget positivt.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2020 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Nu ved jeg godt at denne tråd omhandler Amazon Prime Video, men for dem som er til serier og og ja faktisk også en del gode film, så har jeg altid gået uden om tjenesten C-More, men må godt nok sige at den overrasker virkelig meget positivt.
men den ringe billede og lyd kvalitet kan jeg ikke forstå den stadig kan eksistere
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu