recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - amazon streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

amazon streaming

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2017 kl. 23:58
Synes det er mærkeligt at man ikke kan se indhold, INDEN man melder sig til.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 00:15
Den første måned er gratis, men husker man ikke at melde fra i tide er man bundet 1 år. Det skete i hvert fald for min datter, som bor i USA-
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 01:23
Det er ikke det samme. Man er ikke bundet her.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 08:20
Jeg kan godt anbefale Amazon prime video. Synes ikke udvalget er stort endnu, men jeg har indtil videre haft stor fornøjelse af f.eks. "The man in the high castle", "Goliath", "The Grand tour". Prisen kan man ikke klage over, tror jeg giver 45 kr/mnd. efter 29 kr/mnd de første tre måneder.

Brugerfladen er ikke helt så god som Netflix og supporten fra enheder kunne være bedre. F.eks. kan man ikke Cromecaste og i starten kunne jeg kun se via airplay og AppleTV. Men nu med LG 65B6 er der indbygget Amazon app og det er optimalt.
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 08:36
Jeg har fået en regning på kr. 750 trukket på mit kort, men jeg kan intet se.
Jeg har nu fået min bank til at stoppe betalingen. Banken oplyste mig at der var flere som føler sig fanget i en abonnement fælde hos Amazone Prime, hvilket har været mit held for og få mine penge igen.

Har forsøgt og kontakte Amazone Prime men får intet svar. Og helt ærligt hvad har Amazon Prime som man ikke kan få alle andre steder ?
Morten
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2017 kl. 16:49
DK undertekster endnu?
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2017 kl. 20:23
Arnely: Det lyder godt nok underligt? Du er ikke kommet til at købe noget filmleje?

Jeg får en regning på 22.45kr/md med teksten: Amazon DigitalSvcs.
Står der også det ved din? For står der derimod fx AMAZON.CO.UK (eller .com, .de etc, så er det et køb i deres butik)

Redigeret af Nagash - 15-Marts-2017 kl. 20:24
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2017 kl. 21:14
750 kroner er godt og vel det et års Prime koster for Englænderne. Det er ikke det samme som Prime Video til "udlandet", altså heriblandt os.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2017 kl. 21:44
Ahh, det havde jeg ikke lige tænkt på. Men hvad er problemet så? Så er han vel bare komme til at oprette en engelsk abonnement. Det er jo ikke Amazons skyld.
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2017 kl. 22:05
Jeg kan dårlig huske hvad jeg gjorde, andet end at logge ind på min Amazone konto, hvor jeg normalt handler fra.
Under "Your Account" valgte jeg "Your Prime Video" for at se hvad udvalget var. Hvilket tilsyneladende har aktiveret et medlemskabs.

Jeg modtog ikke engang en bekræftelses mail, som kunne gøre mig opmærksom på at jeg havde aktiveret Prime.
Morten
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2017 kl. 23:36
Det er ret nemt at konkludere, at du har skrevet dig op til engelsk Prime. Hvis du vil have den beregnet til os, som koster cirka 25,- om måneden til at starte med, skal du gå ind på primevideo.com og skrive dig op der.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2017 kl. 06:58
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Jeg kan dårlig huske hvad jeg gjorde, andet end at logge ind på min Amazone konto, hvor jeg normalt handler fra.
Under "Your Account" valgte jeg "Your Prime Video" for at se hvad udvalget var. Hvilket tilsyneladende har aktiveret et medlemskabs.

Jeg modtog ikke engang en bekræftelses mail, som kunne gøre mig opmærksom på at jeg havde aktiveret Prime.


Du har enten den engelske eller amerikanske udgave - det har jeg selv, og der er beløbet også omkring 750,- for et år.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu