recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - amazon streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

amazon streaming

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2017 kl. 14:10
Du får godt nok en rådden kurs hvis $99 bliver til 750,-
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2017 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du får godt nok en rådden kurs hvis $99 bliver til 750,-

Det kan godt være det kun var 720,- - det kan jeg ikke huske, jeg går ikke op i småpenge Wink

Jeg betaler hver januar, og sidste januar var kursen højere end den er nu.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2017 kl. 18:53
Hvis Arnely har en engelsk/Amerikansk konto så er jeg da lidt nysgerrig efter hvor meget indhold der er?

På den danske er det jo ret begrænset, selvom der er nogle ret gode serier
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2017 kl. 23:27
Hvis man har en international konto kan man gå ind på Amazon UK og se alt hvad de har, så vidt jeg har erfaret, men kun i browser. Man kan ikke logge ind på den internationale app eller hjemmeside med sit engelske Prime.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 06:46
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis man har en international konto kan man gå ind på Amazon UK og se alt hvad de har, så vidt jeg har erfaret, men kun i browser. Man kan ikke logge ind på den internationale app eller hjemmeside med sit engelske Prime.

Jeg logger ind med min Amerikanske på min Shield...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 06:56
Som nævnt tilbage i tråden, har jeg fået min penge retur via min bank og vil derfor ikke risikere noget, ved og klikke rund på Prime.

Jeg skrev også, at jeg intet kunne se. Hvis jeg ville se en film (klikkede på en film for at se den) kom der en meddeles op på skærmen, hvor det stod at jeg ikke havde adgang fra mit land og at jeg skulle kontakte Amazone Prime.
Jeg forsøgte gentagende gange og kontakte Amazone "kundeservice" hvilket viste sig at være en umulig opgave, da jeg blev sendt gennem alle mulige "Help center" som ikke på nogen måde løste noget for mig.
Dette var også begrundelse for, at jeg fik mine penge retur fra min bank. Banken har oprette en klagesag mod Amazone Prime, da jeg ikke var den eneste som var blevet fanget i deres tjeneste, som ikke kunne ses fra Danmark. Smile 
Morten
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Som nævnt tilbage i tråden, har jeg fået min penge retur via min bank og vil derfor ikke risikere noget, ved og klikke rund på Prime.

Jeg skrev også, at jeg intet kunne se. Hvis jeg ville se en film (klikkede på en film for at se den) kom der en meddeles op på skærmen, hvor det stod at jeg ikke havde adgang fra mit land og at jeg skulle kontakte Amazone Prime.
Jeg forsøgte gentagende gange og kontakte Amazone "kundeservice" hvilket viste sig at være en umulig opgave, da jeg blev sendt gennem alle mulige "Help center" som ikke på nogen måde løste noget for mig.
Dette var også begrundelse for, at jeg fik mine penge retur fra min bank. Banken har oprette en klagesag mod Amazone Prime, da jeg ikke var den eneste som var blevet fanget i deres tjeneste, som ikke kunne ses fra Danmark. Smile 

Jeg har ikke noget problem med at se indhold fra min US konto, men jeg bruger også Unblock-us til det...
Lars B

Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 11:01
Det koster så 50$ (345 kr.) oven i om året så, plus de 750 kr, hvilket så bliver omkring kr. 1100,- om året.
For den pris kan man leje mange gode film på ITunes eller andre steder.

Morten
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Det koster så 50$ (345 kr.) oven i om året så, plus de 750 kr, hvilket så bliver omkring kr. 1100,- om året.
For den pris kan man leje mange gode film på ITunes eller andre steder.

Jeg er relativt sikker på at jeg ikke er begrænset i indhold, selv om jeg "kun" betaler de ca. 700,-

Det er godt nok noget tid siden jeg brugte Amazon sidst, men jeg vil da lige tjekke igen.
Lars B

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu