recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon video
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon video

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon video
    Sendt: 18-November-2016 kl. 16:13
Hej alle
Jeg har ikke fulgt med vedr Amazon video. Hvordan kan vi se det ( til december) , vil jo gerne se det nye bil program. Kommer det evt en app til ATV4?
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 17:21
De har apps til meget, men ikke til Apple TV. Findes heller ikke på Chromecast. Generelt er de bare uvenner med Apple og Google og sælger heller ikke Apple TV og Chromecast i webshoppen.

Men de har app på spilkonsol, Smart TV, diverse tv-bokse mm. Amazon producerer og sælger desuden egne FireTV-bokse.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 17:29
Hej Rasmus
Tusind tak for svar. Så må jeg se om mit Panasonic CX725 får det til at virke , forhåbentlig i næste måned.
MVH
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

De har apps til meget, men ikke til Apple TV. Findes heller ikke på Chromecast. Generelt er de bare uvenner med Apple og Google og sælger heller ikke Apple TV og Chromecast i webshoppen.

Men de har app på spilkonsol, Smart TV, diverse tv-bokse mm. Amazon producerer og sælger desuden egne FireTV-bokse.

Man kan vel bruge Airplay til Apple TV?!
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 21:09
Ja Airplay skulle virke.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Ja Airplay skulle virke.
Nå okay , så er der ingen problemer. Men hvorfor pokker ikke lave en app til ATV , når man alligevel kan airplay det?
MVH
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 23:42
Vil tro det er pga. Apple 30% revenue på apps.

Selv bruger jeg PT app'en på min XBONE. Vil tro den også virker når de åbner i Danmark.
Jeg frygter dog lidt, at man godt kan glemme det på rigtig mange Smart TV. Det så vi jo så flot, da Netflix kom til Danmark, og alle TV producenter pissede alle sine kunder op og ned af ryggen. Køb nyt TV eller undvær Netflix hed det sig jo dengang. Sådan bliver det nok igen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu