|
Amazon video |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2016 kl. 16:13 |
Hej alle Jeg har ikke fulgt med vedr Amazon video. Hvordan kan vi se det ( til december) , vil jo gerne se det nye bil program. Kommer det evt en app til ATV4? MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har apps til meget, men ikke til Apple TV. Findes heller ikke på Chromecast. Generelt er de bare uvenner med Apple og Google og sælger heller ikke Apple TV og Chromecast i webshoppen.
Men de har app på spilkonsol, Smart TV, diverse tv-bokse mm. Amazon producerer og sælger desuden egne FireTV-bokse.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej Rasmus Tusind tak for svar. Så må jeg se om mit Panasonic CX725 får det til at virke , forhåbentlig i næste måned. MVH
|
|
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Man kan vel bruge Airplay til Apple TV?! |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Ja Airplay skulle virke.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Nå okay , så er der ingen problemer. Men hvorfor pokker ikke lave en app til ATV , når man alligevel kan airplay det? MVH
|
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Vil tro det er pga. Apple 30% revenue på apps.
Selv bruger jeg PT app'en på min XBONE. Vil tro den også virker når de åbner i Danmark. Jeg frygter dog lidt, at man godt kan glemme det på rigtig mange Smart TV. Det så vi jo så flot, da Netflix kom til Danmark, og alle TV producenter pissede alle sine kunder op og ned af ryggen. Køb nyt TV eller undvær Netflix hed det sig jo dengang. Sådan bliver det nok igen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |