|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() Sendt: 04-April-2011 kl. 07:54 |
Har fundet Pirates trilogien på bluray til billige penge på den engelske Amazone side, men når man putter den i kurven og skal igang med at tjekke ud står der med småt at varen bliver "Sold by EU S.a.r.l. Hvad betyder dette? Er det et EU land så jeg undgår told og den slags?
Har ikke handlet på siden før, så håber nogen kan forklare dette? :)
|
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
SARL, fransk fork.f.
Société à responsabilité limitée, selskab med begrænset
ansvar; selskabsformen svarer til det danske
anpartsselskab.
http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Jura/Selskabsret/SARL Jeg er næsten helt sikker på, at der bliver sendt fra EU. Jeg har ikke selv handlet på Amazone. |
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
jeg har modtaget fra amazon afsendt fra sarl flere gange. Ingen problemer der
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Samme her . Det intet problem
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() |
Tak for tilbagemeldingerne! Nu er bestillingen sendt afsted
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |