|
Ambilight gadgets LED Govee på Sony 60w855b |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flunk69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2020 kl. 09:56 |
Så har jeg fået Ambilight på mit Sony 60w855b tv
![]() Synes egentlig det virker ok i betragtning af prisen. Der følger et kamera med, som skal sidde øverste på tv i midten. Nemt og monterer på tv, mit er 60 tommer og light strips passer perfekt. Govee app hentes til mobiltelefonen. Herefter opsætning med kalibrering af tv 4 hjørner. Der er flere indstillinger på appen, så som brigtness, on/off, musik, film osv.... På youtube er der en anmeldelse af produktet incl. opsætnings guide http://www.youtube.com/watch?v=J4DVAGiQgm8&t=658s&ab_channel=ShadesofTech Govee kamera er markeret med rød cirkel. ![]() |
|
Yamaha RX-A1050 Receiver
Jamo 606 Fronthøjttalere Magnat supreme 250 baghøjttaler Jama s60 Center 2 stk. Auna line 300 subwoofer LG CX 65 OLED Tidligere Sony KDL-60W855B Samsung bd-h8900n LG 40UH630V |
|
![]() |
|
morelli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vender man sig til kameraet? Synes det virker noget stort og klodset
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |