|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
ser ens ud som den på billedet...samme str panel.
|
|
![]() |
|
SørenM ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Bygone du kan da ikke få en lysdiode til at lyse i både Blå-gul-rød-violet-grøn-hvid-lilla, derfor må der da være flere dioder end i de ensfarvede, det er derfor jeg gerne vil se et billede hvor de lyser i forskellige farver så jeg kan se hvilke dioder der lyser f.eks. ved valget Hvid.
|
|
Hilsen fra Søren.
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Undres over at den hvide ikke er billigere end den flerfarvede. Er den så mere solid eller på anden måde bedre? Hvor mange sæt skal bruges til et 42" TV? |
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
SørenM: Det er en lysdiode der skifter farve, men det ligner ikke alm. dioder.
mgmg: Jeg bruger 1 sæt til mit 42". 1 i hver side og 2 øverst. |
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
der skal bruges eet sæt - der er 4 stænger i eet sæt og det er rigeligt til et 42" - det er SMD dioder - derfor muligheden for alle de farver -
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Hej Jeg har lige læst kort med, så undskyld mig, hvis det står andetsteds. Men er fidusen ikke ved ambi-light, at de skifter farve alt efter hvad der vises på skærmen? Det går jeg næsten ud fra, at dette ikke kan klare. Så hvorfor gør i det - giver det stadig en bedre tv-oplevelse, eller er det lidt mere gimmick over det? |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Det har nøjagtig samme form...eneste forskel er printboarded indeni hvor der er flere ting sat på. Samme antal dioder, samme str skinne, osv. osv. Der er ikke dioder til blå og dioder til hvid....alle dioder kan skifte farve. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er noget vrøvl at farverne skal skifte med det man ser, det vi gør det her for er for at få en bedre tv oplevelse i et mere roligt billede... |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige taget lidt billeder af farverne in action. Jeg har brugt 2 pakker a 4 skinner, dvs jeg har en skinne i overskud da jeg har brugt 3 i toppen og 2 i hver side på mit Sharp LC37XD1 Det skal siges at det er kameraet skyld at farverne er meget kraftige i det på billederne. De er ikke nær så frembrusende i virkeligheden, og jeg er virkelig glad for jeg fik indkøbt dem. Redigeret af Bygone - 07-Juli-2007 kl. 08:55 |
|
![]() |
|
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Vrøvl!? Jeg spurgte netop om det stadig gav en bedre tv-oplevelse. Vi er vel enige om, at ambilight (det rigtige) anvendes med at skift af farver, som "passer" til det man ser. |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved da godt philips' ambilight skifter farve efter indhold, men det jeg siger er det er noget vrøvl at det skal gøre det for at forbedre tv oplevelsen!!! |
|
![]() |
|
![]() |
Ok. Ja det ser meget fedt ud på billederne i hvertfald, så hvis det endda forbedrer tv-oplevelsen er det jo bare helt godt. Det kan være jeg skal prøve det.
|
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |