|
Amerikanske TV-serier som bliver droppet |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Fringe, som eksempel, som jo har scifi delen dækket, og alligevel begrænset i effekter, har været ok, dog tabt værdi når de jagtede for meget parallele verdener og skabt et spejl. så den kunne da godt få kniven men igen, nu er det jo så slut. Men jeg er da åben for nye serier, og jeg må da se på de andre som vurderes med højt budget.. Men sci-fi kræver jo mange kulisser og en masse locations og nok størrere studier når de skal laves rigtig, og ja, det koster mere og er sikkert primær grund til vi ikke se så meget af det mere.. antal seere tror jeg stadig eksisterer for sådanne film/serier, det er bare pengepungen som presser og gør ingen har interesse i at se en sci-fi som stadig udfolder sig uden nogen rigtige effekter eller fiktive kulisse / opsætning for at skabe universet som historien skrives i. @mufcdk1974 dine anbefalinger må jeg klart se efter |
|||
![]() |
|||
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
||
John Doe (manden der ved ALT) fik også kun en sæson uden en reel afslutning :(
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Er Fringe afsluttet? Det synes jeg ikke fremgår af IMDB.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
||
undskyld , det var så kun den halve sandhed.. jeg mente at de parallle verdener var slut.. og der var jo også samtidig oplæg til afslutning på serien. Så siger jeg så heller ikke mere uden at afsløre for meget.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Ok, så er jeg mere rolig. Jeg er ved at se sæs 3, og ville nemlig gerne have den til at fortsætte. ![]() Og tak for ikke at afsløre for meget.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
||
![]() |
|||
||
Fedt. Tak for det link.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Tror ikke du skal regne med at Fringe kun kommer til at foregå i det ene univers i den kommende sæson. Kan jo ikke skrive mere uden at der kommer spoilers. |
|||
![]() |
|||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
||
Alphas er for vild! har efter jeg så du nævnte den, søgt lidt ind til det, og er nu nået til afsnit 5.. vækker dog lidt x-men, heroes agtige minder, men det her er på et helt andet plan der gør den bare skiller sig totalt ud, selvom den minder lidt om de andre! tak for anbefaling siger jeg bare! :D |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
![]() |
|||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
||
Rigtigt ![]() Redigeret af veyron - 24-September-2011 kl. 11:06 |
|||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|||
![]() |
|||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
||
Hej.
Lige et link til en serie-side på dansk, hvor de blandt andet fortæller om de mange nye+gamle serier, samt hvilke kameraer der bruges osv osv..
Bliver dog ikke opdateret så tit, så sikkert en serie-entusiast der hjemmenørkler med den.
|
|||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|||
![]() |
|||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
||
Så er Sons of Anarchy startet op igen, yey!
![]() Redigeret af Muffeh - 25-September-2011 kl. 00:26 |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |